jvc1986 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Er det en enkel måte å få et atx power til å slå seg på så fort det får 230V? Altså at når jeg setter i kontaken i veggen så starter det opp med en gang? Regner med det er noen pinner i atx kontakten som kan kobles sammen for å oppnå dette, men er usikker på hvilke. Noen som har peil? Edit: Poweret skal ikke være tilkoplet pc, skal kun stå og drive en ekstern enhet. (det er et spesial atx power med 2 stk uttak som ser ut som serieporter bak på poweret, og det er strømmen fra de jeg trenger, og da må poweret slå seg på uten å være koplet til pc) Endret 25. august 2006 av jvc1990 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det pleier å være innstillinger i BIOS som lar deg velge hva som skal skje etter strømbrudd. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Det pleier å være innstillinger i BIOS som lar deg velge hva som skal skje etter strømbrudd. 6739284[/snapback] Du misforstår (eller jeg sa ikke noe om det^^): poweret skal ikke være tilkoplet en pc! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kortslutt pinne 14 og 15 på atx-kontakten hvis ikke jeg husker heeelt feil Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Stemmer det, forøvrig er det en sticky tråd i dette forumet som handler om akkurat det der https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=158981 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå