Don Basmoen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Hei! Jeg er på jakt etter en ganske spesiell bil, og trenger deres hjelp. Toyota AE86 Corolla Levin/Sprinter/Trueno Toyota Corolla AE86 Så vidt jeg har klart å lese meg frem til, så finner man noen eks av denne bilen i bla Danmark og Finland. Jeg har funnet en meget grei info side om den hos JapanAutoJapanAuto. Er det noen som vet om noen slike biler her i norge? Hva koster det å eventuellt importere fra land som Danmark og Finland? Det hadde vert kjempe fint om noen kunne gi meg mer info om denne bilen, spesiellt siden jeg har gått 120% inn for at jeg skal ha en AE86 i garasjen med tiden. Jeg bryr meg fint lite om den er høyre eller venstre styrt... Jeg tar også imot info og linker pr. mail [email protected] Mvh Endret 25. august 2006 av Don Basmoen Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hiver meg på denne tråden også til tross for at det allerede er en tråd om denne bilen.. Har allerede vært i kontakt med Japanauto, men dem anbefaler å kjøpe en fra det Europeiske markedet siden det vil koste altfor mye å frakte den fra Japan i forhold til prisen, som kan komme helt ned i ett par hundre kroner. Jeg også SKAL ha en AE86 Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hiver meg på denne tråden også til tross for at det allerede er en tråd om denne bilen.. Har allerede vært i kontakt med Japanauto, men dem anbefaler å kjøpe en fra det Europeiske markedet siden det vil koste altfor mye å frakte den fra Japan i forhold til prisen, som kan komme helt ned i ett par hundre kroner. Jeg også SKAL ha en AE86 6740126[/snapback] Godt å høre at det ikke er bare jeg som liker den bilen =) Forresten, noen som vet om en DeLorean et eller annet sted i landet som det er mulig å få prøvekjørt? Det med frakt fra Japan til Norge er ikke så allt for dyrt om du virkelig VIL ha bilen. Men da er man som regel nødt til å dra i alle trådene selv, om man ikke setter en importør på saken (eks. JapanAuto). Uansett ville jeg tru at det kommer på ca 50k å frakte en bil fra Japan til Norge. Evt transportører er jo TNT og Tollpost Globe. De har jo containere der nede, og det er sikekrt at noen av dem havner her i landet. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei, Danmark er et fint sted å titte. De pleide å ligge på rundt 10 000 kroner, nå ligger de litt høyere (pga hype fra Initial D o.l.). Gidder du ikke å ta inn selv, vil jeg anbefale need4speed.no som importør. De hjelper deg nok gledelig. Har bare hørt positive ting om dem, i motsetning til japan auto - som tydeligvis "ikke ønsker selge biler". Dessuten har japan auto spesialisert seg mest på banebiler, mens need4speed i utgangspunktet registrerer alle biler de tar inn. Bare et lite forslag. Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, da har jeg fått tilbud om en AE86 1985 Trueno LHD Nyoverhalt Strøken Klargjort for banekjøring 310.000KM (Før overhaling) Pris: 65.000,- ALT Inkludert MEN, så har jeg ikke penger til den for øyeblikket Noen som er villige til å sponse? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, da har jeg fått tilbud om en AE86 310.000KM (Før overhaling) 6885738[/snapback] Hva blir kilometerstanden etter overhaling? Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, da har jeg fått tilbud om en AE86 310.000KM (Før overhaling) 6885738[/snapback] Hva blir kilometerstanden etter overhaling? 6886719[/snapback] Det vet jeg ikke, har ikke fått så mye mer informasjon om bilen enda, men skal ringe selgeren nå i dag for å høre. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noe nytt her? Er også på jakt etter AE85/AE86. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har dere prøvd og se på engelske sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå