Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er da absolutt,og når man i tillegg får relativt nyere titler å velge imellom så er alt toppers. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Saints Row Asia er forduftet... ble fra 31. August satt til 1 . september og nå "Not yet published or released" Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Saints Row Asia er forduftet... ble fra 31. August satt til 1 . september og nå "Not yet published or released" 6779632[/snapback] CDon bytta fra 1. september til 9. september 2 min. etter at jeg bestilte.. Mye fiks-fakseri ute og går idag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hmm, kanskje spillet er utsatt en uke? kan nesten virke slik... Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) da har play-asia oppdatert sin saints row side og det ER kompatibelt med PAL maskiner, wohoo deilig å betale mindre enn halvparten du må ut med i norge Endret 1. september 2006 av Esperados Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Her hos meg står det fortsatt ett rødt spørsmålstegn ved PAL og NTSC-U/C.. På sidene til Play-Asia altså... EDIT: Bestilt Endret 1. september 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hører rykter at det ikke er kompitablet på PAL maskiner... Edit: Står dog på play-asia at det gjør det. Jeg tar sjansen hvertfall! Endret 1. september 2006 av Benbjo Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 "Order shipped" yay Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen som har fått spilet fra play-aisa enda? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6824692 Noen som kan hjelpe meg? Birger Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6824692 Noen som kan hjelpe meg? Birger 6825201[/snapback] Det de sier er at de er villige til å påstå at prisne på varen du bestiller er halvparten av det den egentlig er (for at du skal slippe toll). Blir pakken di borte eller skadet under transport, vil du ikke få full erstatning (regner med de erstatter summen som trykt utenpå esken). Blir varen stoppet i tollen, tar de ikke på seg noe ansvar, og vil ikke erstatte varen. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6824692 Noen som kan hjelpe meg? Birger 6825201[/snapback] send svar og si at det er ok at de gjør det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal bestille fra play-Asia her og. må bare vente til dem får det in igjenn men va skal eg skrive for at eg skal slippe og betale toll? kan noen skrive det på engelsk her for meg? =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal bestille fra play-Asia her og. må bare vente til dem får det in igjenn men va skal eg skrive for at eg skal slippe og betale toll? kan noen skrive det på engelsk her for meg? =) 6825714[/snapback] Om dette er god engeslk for vere opp til den enkelte,men eg gjorde meg ihvertfall klart forstått ved å skrive dette: Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a commodity. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bestilte nettop Prey fra play-asia som en trøstespill da Saint`s Row var utsolgt. Lurer bare på om det er soner på PC spill? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal bestille fra play-Asia her og. må bare vente til dem får det in igjenn men va skal eg skrive for at eg skal slippe og betale toll? kan noen skrive det på engelsk her for meg? =) 6825714[/snapback] Om dette er god engeslk for vere opp til den enkelte,men eg gjorde meg ihvertfall klart forstått ved å skrive dette: Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a commodity. 6825877[/snapback] Tusen takk har noen her blit stoppet i tollen selv om dem har bedt om slik? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Eg har ihvertfall bestilt 3 spill der,ingen av dem har blitt stoppet ihvertfall. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bestilte nettop Prey fra play-asia som en trøstespill da Saint`s Row var utsolgt. Lurer bare på om det er soner på PC spill? 6826066[/snapback] finnes ikke soner på pc spill Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=Original Message from 2006-09-07 18:54:20 HKT -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Hello. I wonder if there were any solution to make the orders below 200,- NOK? Since the customs is billing taxes for orders higher then 200,- NOK. That would be approximately 29.99$. I have heard from friends that this would be done. Any reply is much appreciated.. Regards, Birger Nordoelum Sendte svar til de nå. Så bestiller jeg enten Prey eller Saint's Row over helgen. Birger P.S.: @Mala: Leser godt engelsk Men lurte på hva dere mente om at pakken kunne bli åpnet, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå