kewell79 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Iallfall PAL version, men da skal US og Asia være det også Play-asia.com selger det da til 260 kr inkl frakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kanskje jeg kjøper det likevel da. :] Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Digger region free spill. Er det ikke slik at alle spil på PS3 blir region free? Det hadde jo vært perfekt, tenk hvor mye vi kommer til å spare på å kjøpe alle spillene i statene eller Asia. Kanskje ikke like populært blant spillbutikkene her til lands Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hvor har du hørt det? Ikke det at jeg ikke tror deg hehe Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 spillet ligger på newsgroups, ++ diverse bekrefelser fra "undergrunnen" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 ok... Var innpå Play-asia.com å der var den ikke lagt inn ved religion free spillene.. Bare US versonen, men er det sant så blir det til at jeg kjøper den derifra Forestten hva sier man til de folkene der sånn man slipper og betale tollen? Er det taxes på engelsk? Er veldig dårlig på det.. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 ok... Var innpå Play-asia.com å der var den ikke lagt inn ved religion free spillene.. Bare US versonen, men er det sant så blir det til at jeg kjøper den derifra Forestten hva sier man til de folkene der sånn man slipper og betale tollen? Er det taxes på engelsk? Er veldig dårlig på det.. 6739440[/snapback] Opprett en konto hos Play-Asia hvis du ikke har gjort det allerede. Så tar du å sender en mail til dem og spørr om de kan sette en lavere verdi på pakkene. Du hvil da få et svar om kort tid der de sier at de kan sette halve prisen på pakkene og at du må sende en mail og godta det. Det som er genialt er at de setter dette på kontoen din slik at alle bestillinger du gjør fra dem senere vil bli markert med halv pris på pakken Slik at du slipper å si i fra hver gang Du vil altså da kunne bestille varer med en verdi opp til 400kr Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) da er det 150% bekreftet!! bare å sette i gang bestilligen www.videogamesplus.ca Endret 26. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nice, veldig nice! Hvor mye er 69,99CDN i kr? Vil det være bedre og bestille den fra play-asia eller den du nevner angående levering. Må jeg sende inn mail der og å spørre angående tollen? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) det blir rundt 420 kr ink frakt hos videogames, men det blir da US version Play-asia blir 260 kr inkl frakt , og det er Asia version, men alt er på engelsk etter det jeg kan se jeg sendte en epost etter jeg hadde bestilt mitt første spill hos play-asia(Prey, Asia version , alt på engelsk) og spurte om dem kunne skrive 20$ på pakken. no problem! leveringstid er 4-6 dager videogames og 6-8 hos play-asia Endret 26. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 smart, tenker jeg gjør det samme som deg. Går for play-asia Siden alt er på engelsk og jeg sparer noen grunker Lenke til kommentar
Dec Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Skjønner ikke helt hvor dere har det fra at S Row er region free på play-asia? Ikke registrert som det av det jeg kan se. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 vel nå var det snakk om www.videogamesplus.ca selger dem som region free. Men spilla kommer fra samme sted så ville tro dette gjelder alle Saints Row diskene her i verden. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hmm....spørs om jeg skal ta sjangsen da. Stusser uansett over at ...asia ikke har det på region-free lista. Noen andre som har bestilt s row fra play-asia? Er jo et betydelig beløp å spare også. Fordel med us utgaven er kanskje at den blir sendt ett par dager tidligere, jfr release på tirs for us-utgaven. Sendes imorgen kanskje, spiller på onsdag..hehe. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) hehe er en sjanse. Heldigvis er jeg blakk nå.. Fant jeg ut så for nok vente for min del Endret 27. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg kjøpte nettop denne fra Play-asia.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja til den prisen så spørs det jo om man ikkje bare bestiller. Har bestilt 3 spill fra play-asia,bare godt å si om den siden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Play-Asia: Saint's Row (X360) Ser da ikke ut til være PAL-vennlig... Birger Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 bestillt fra play asia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå