MrLee Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tja, «bare» å speilvende spørs det nå om det er. Det koster vel helt sikkert mer enn det smaker, ellers hadde det vel vært flust med modeller på markedet. 6767451[/snapback] Det er jo tross alt bare å speilvende formen og bytte om på knappeprogrammeringen. Det er IKKE noen stor jobb.. og bare tenk på hvor mye de kunne solgt til venstrehendte gamere hvis de var de første som kom på markedet med en ergonomisk utformet gamermus for lefties Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Som sagt, det er antageligvis lettere sagt enn gjort, siden nær sagt ingen har gjort det enda. Du må huske på at dette er snakk om store omsetninger for en fabrikk, store kostnader. Et eller annet sted må kostnadene bli for store, ellers måtte en eller annen stor produsent ha kommet med det. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg har Razer Diamondback selv og synes driverne til denne er helt forferdelig dårlige. Mulig det er hardwareproblemer i musa også som fører til at musa av og til ikke "skrus på" når jeg booter og jeg dermed må ta ut og inn USB-pluggen igjen for at det skal bli liv i den. Dette er et problem med hovedkort, ikke musa. Jeg hadde samme problemet selv med hovedkort fra DFI (at folk synes DFI lager bra hovedkort er for meg helt utrolig, but I digress). Hvis ikke spenningen på USB-porten er etter spesifikasjonene får musen problemer. 6757640[/snapback] Jeg har ikke hatt noen lignende problemer med andre mus jeg har brukt, så da må i så fall Diamondback være spesielt følsom for spenningsvariasjoner i USB-port eller hva det er som forårsaker ustabiliteten. Uansett endrer det ikke inntrykket av driverne og konfigurasjonsprogrammet, som ikke er bra. Endret 30. august 2006 av asbjornu Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 For min del er det ikke noe problem at alle muser er designet for høyrehånda. Er venstrehendt, det eneste jeg kan gjøre bedre med høyre hånd er å holde en mus! Har brukt høyrehånda til å holde mus siden jeg var 7 år, og nå har jeg vendt meg til det. Men kan skjønne at det er crap for dere som bare kan spille med venstrehånda! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Neppe bedre enn G5 6739207[/snapback] ikke engang til sammenligning Lenke til kommentar
EllriCho Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Noen som vett når jeg kan kjøpe denne ? trenger den helst før 9 oktober men ingen i razer/microsoft svarer meg på mail Endret 1. oktober 2006 av wiggotex Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tror jeg du egentlig bare kan glemme å få tak i en "Habu" innen 9.10. Om du sjekker status på den i prisguiden, ser du at den står til "ubekreftet" hos alle nettshoppene. Men vil du være først av dem som får, ville jeg lagt inn en bestilling ASAP. Jeg la inn en ordere for 2-3 uker siden, og regner med at jeg får i posten så snart de første ankommer Lenke til kommentar
EllriCho Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 snakket akkurat med microsoft dei skal lansere mus den 26. oktober. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel.. kommer den snart? I morgen er det November og jeg har hatt inne bestilling på denne musa i snart 2 mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå