Maroder_S Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Microsoft slipper en spillmus med Razer-teknologi på innsiden. Les mer Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Den var fin, og godt utstyrt. Kanskje en verdig erstatter til min elskelige Microsoft IE 3.0 Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Meget lekkert, og 450 kr er ganske konkuransedyktig pris. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kan jo bli den nye intellimouse hvis den er god nok. Tenker på at de som sverger til intellimouse kanskje vil like denne. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeeeeessssssss!!! Jeg som enda synes min Intellimouse Optical 1.1 er guds gave til hånden. Dette er strålende nyheter. Helt fantastisk. Endelig en skikkelig mus, dette har jeg ventet lenge på. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har sverget til Intelli i alle år, og dette så helt klart knall ut. Får bare håpe størrelsen er lik, da Razer musene er noe små etter min smak. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, at størrelsen er som Intellimouse Optical. De hadde en helt perfekt størrelse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis den er i samme størrelse som Intellimouse Optical så skal jeg vurdere å bytte, min begynner å bli litt sliten... Ser jo ut som en lekker liten sak Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hmm, den første ms musa jeg har syntes ser ok ut. også står den til "blueglow" themet jeg har på alt annet jeg har her (utenom minnekortlesern...dumme grønne lys) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Neppe bedre enn G5 6739207[/snapback] Tulling. G5 er markedets mest overprisede og oppskrytte mus Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har sjøl kjøpt G5 (i går faktisk) etter copperheaden min begynnte å restarte seg sjøl. Detta problemet har MANGEN med Razer sin copperhead, nåke som tyde på elendig kvalitet. Forhåpentligvis har M$ bedre kvalitetskontroll. Har fra før hatt inellipoint 3.0, som er ei heilt ok mus. Men G5'en ligge faktisk bedre i handa enn begge to synst eg. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Sant. Jeg synes fortsatt Intellimouse Optical 1.1 er minst like bra som alt Logitech har kommet med siden. Razer sine mus er også på høyde. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis den har bedre passform enn razer sine mus, så er det jo muligens en høydare. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har sjøl kjøpt G5 (i går faktisk) etter copperheaden min begynnte å restarte seg sjøl. Detta problemet har MANGEN med Razer sin copperhead, nåke som tyde på elendig kvalitet. Forhåpentligvis har M$ bedre kvalitetskontroll. Har fra før hatt inellipoint 3.0, som er ei heilt ok mus. Men G5'en ligge faktisk bedre i handa enn begge to synst eg. 6739410[/snapback] Vel der vil jeg hevde at du misforstår begrepet kvalitetskontroll litt. Det har seg jo slik at Razer tester hver eneste Copperhead for å kontrolere at de funker osv. Det du snakker om tyder på en svikt i et ledd i produksjon eller designprosessen slik det endelige produktet ikke lever opp til forventet standard. Når du da bytter mus i stedet for å reklamere så kaster du penger ut av vinduet, men hei - det er da ditt valg Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis det er det samme problemet som folk har hatt med Razer sine møss som tidligere, så er det ikke Razer sin feil. Det er snakk om USB-porter som ikke har den spesifiserte spenningen ut. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vel der vil jeg hevde at du misforstår begrepet kvalitetskontroll litt. Det har seg jo slik at Razer tester hver eneste Copperhead for å kontrolere at de funker osv.Det du snakker om tyder på en svikt i et ledd i produksjon eller designprosessen slik det endelige produktet ikke lever opp til forventet standard. Når du da bytter mus i stedet for å reklamere så kaster du penger ut av vinduet, men hei - det er da ditt valg 6739604[/snapback] Du kan få lov til å hevda ka du vil, men faktum er at ei mus til over 500kr bør holda i meir enn et halvt år. Når eg har lest på diverse fora at detta er et problem som faktisk rammer mangen brukera vil eg påstå at kvalitetskontrollen er for dårlig. Å då snakke eg ikkje om kontollen av den enkelta muso, men kontrollen av sjølva produktdesignet. Eg har mista kvitteringen og ville prøva nåke nytt, derfor kjøpte eg G5. Hvis det er det samme problemet som folk har hatt med Razer sine møss som tidligere, så er det ikke Razer sin feil. Det er snakk om USB-porter som ikke har den spesifiserte spenningen ut. 6739741[/snapback] Muso har funka fint i et halvt år, så spenningen e da nok ikkje. Om ein søke opp litt ang copperhead'en ser ein at razer ikkje ane ka som e feil... De har lansert utallige firmware oppdateringa som ikkje gjør ein sjit. Musen klikker også regelmessig på ein anna pc. Og ingen andre mus eg veit om har detta problemet med spenningen på usb portane? Jaja...detta er min erfaring iallefall. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette kan bli interessant også med tanke på at Microsoft har relansert Intellimouse 3.0... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Bah, old. Menmen, denne skal jeg ha så snart den dukker opp i en hvilkensomhelst butikk. Uovertruffen ergonomi og presisjon i en pakke - ja takk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jepp, hadde Ole Brumm laget mus ville det nok blitt denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå