soundwall Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Syns denne så bra ut.. http://www.thermaltake.com/products/hdcool...hardcano8vr.htm Lenke til kommentar
Omez Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skulle gjærne hatt en slik... Må vel kjøpe meg et ordentlig kabinett først da men... alt kommer til sin tid Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Når kommer dette produktet til Norge og hvor selges det, kommer dette i rød finnish også da ville det passet til det nye kabinettet mitt . Håper det ihvertfall kommer i hvit så jeg bare kan lakke det rødt. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Flott liten sak det der! Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ja det var en fin viftestyring. Synd jeg allerde hadde laget en selv. (For min har desverre bare av/på.) Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Noen som vet når det kommer hit? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 den der var rett og slett søt :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vell jeg synes den var litt dårlig laget. Det skulle vært nok og ta en Kontakt inn istedet for og ha mange kontakter. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Helt enig i poenget ditt. Du er jo faktisk avhengig av å ha 4 convertere fra "stor HD" til "liten vifte" strømkabel ser det ut som.. -s Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Lekker sak. Også blå da. Passer fint til Chieftec'en min. :smile: Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Microplex sier de vil ta denne inn, men vet ikke eksagt når. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-27 14:38):Vell jeg synes den var litt dårlig laget.Det skulle vært nok og ta en Kontakt inn istedet for og ha mange kontakter. Helt enig! Alt for lite gjennomtenkt produkt spør du meg! Dessuten så bør det være mer enn bare fire brytere. Det er vanlig vis mer enn fire vifter i et kabinett, og jeg ville sannsynilg vis likt en bryter for alle kabinett-viftene, noe som hadde vært mye lettere. De skal vanlig vis kjøre på samme fart uansett. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Vell det er litt kjekt og få RPM på alle viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå