Solefald Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 tenkte eg skulle sjekke om det er noken andre her på forumet som skal til Madla på rekrutten i september:P kanskje bli litt kjent før en reiser ned dit..så er en ikkje helt aleine..heh Lenke til kommentar
Unicorn Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 tenkte eg skulle sjekke om det er noken andre her på forumet som skal til Madla på rekrutten i september:P kanskje bli litt kjent før en reiser ned dit..så er en ikkje helt aleine..heh Japp, im going! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nei gudskjelov det der er jeg ferdig med ! Noen viktige militære betegnelser: Blod, tid inne fra: 0-3 mnd. Syl, fra: 3-6 mnd. Fersking fra: 6-9 mnd, og endelig VETERAN fra: 9-12 mnd. Lykke til! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hehe... jeg ogsåå er glad jeg er ferdig med madla... Du vil lære å pusse sko, marsjere, gå pent i kantina(som forøvrig har en helt JÆVLIG mat) hilse på befal og skoleelever(som man ikke har hilseplikt på, kun på madla) re opp senga/sengestrekk, pusse ag3 og montere ag3. Noe kan være gøy, mye annet kan suge bigtime, men samholdet og erfaringene deres kommer til å huske hele livet. Lykke til uansett... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Btw, hvor mange boksere, sokker og t-skjorter trenger man å ta med? Hørt at man får noe der nede, men man må jo ha med litt selv? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg skal fly i morgen.. Snakket med et søskenbarn som har vært på madla, og han sa at du får så mye klær der nede til odel og eie at du i essensen kan komme dit naken. Greit å ha litt når du skal på by'n da.. Men hvorfor hilse på skoleelever? Jaja, vi snakkes der nede. Se om dere finner meg da! Grønn t-skjorte med kyr på XD Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Snakket med et søskenbarn som har vært på madla, og han sa at du får så mye klær der nede til odel og eie at du i essensen kan komme dit naken. Greit å ha litt når du skal på by'n da.. Ta et ekstra skift med klær og en del boksere, så går det greit. Men hvorfor hilse på skoleelever? Befalselever. Er befalskole på Madla. Men det er bullshit -- du trenger ikke hilse på de. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Var septemberkull i fjor. Good times:D Men maten på madla er bortsett fra pannekaker, å taco(1 gang) helt helt ræva. Walsteak fra 2005 anyone? dokker få hilse då på den hete bartendern på Pianobar fra meg då. Endret 30. september 2008 av ViktorBravo Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da var det to timer til jeg hopper på bussen til stavanger! Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lykke til folkens Jeg ble innkalt til rekrutten i juli og ble ferdig for litt over en uke siden. Nå er jeg akkurat ferdig med MIF-sambandskurs og skal tilbake til Madla i morgen. Jeg skal tjenestgjøre som "ops ass" på FOHK, men skal bo i leiren. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var på Madla i 07, savner tjenesten. Jobba på COMCEN på FOHK...helt genialt! Bodde også på FFF, hvert rom var nærmest som en leilighet, med eget bad med fliser og varmekabler i gulvet...knallbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå