Belsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Heisann. Har ett problem med å boote Windows med min nye pc. Spec. HK: ABIT KN9 Ultra, nForce 570 Ultra, Socket-AM2, DDR2, GbLAN, ATX, PCI-Ex16 CPU: AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Socket AM2 1MB, BOXED m/vifte RAM: Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 Kit w/two matched BallistiX 128Megx64 Når jeg skal boote winxp (som jeg installerte nydlig på min gamle pc), så kommer den til der du kan velge mellom Sikkerhets modus, normal osv. Prøver å starte den opp i normal, men det den bare restarter seg til det samme problemet. Samme om jeg prøver med Sikkerhets modus, siste filen den loader er mup.sys. Også der det samme, den rebooter seg. Når jeg prøver å innstallere WinXP på nytt, så kommer den bare til, "Setup is starting Windows". Så bare står den der å gjør null. Har resatt cmos tusen ganger for å se om det funker og tatt ut batteriet. What to do? Noen gode tips til jeg kan gjør for å fikse dette? Har en liten misstanke om det kan være hovedkortet som er litt små defekt. ;< Værtfall ingen problem med harddiskene, for de funke perfekt på gamle pcen. Gidder ikkje å sende den tilbake der jeg kjøpte den for da tar det 3år før jeg får den tilbake. ;< -Belsen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Du må legge inn Windows på nytt etter at du har byttet hovedkort, ellers blir det mye styr for å reparére systemet. Hvilken harddisk har du? Er den en SATA-disk? Isåfall trenger du nok drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå