^fmj Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Fått i oppdrag å finne en god allround 19"/20" LCD skjerm, helst med widescreen. Prisen er som overskriften sier maks 3k Så lite etterslep som mulig i spill Fint om den har visse justeringsmuligheter Må ha DVI-tilkobling Har sett mem ut noen skjermer, men før jeg bestemmer meg hadde det vært fint med noen innspill fra forum-folket. Endret 25. august 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) LG Flatron L1932P-SN eller Samsung SyncMaster 931BF eller LG Flatron L1980Q Har lest og lest nå og det er tildels store sprik i testene. Endret 31. august 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken skjerm jeg skal anbefale. Det er jo 4 forskjellige paneler (tn, pva, mva og (s)-ips). Har sjekket litt rundt og det ser ut som at det kun er skjermer med tn-panel i prisklassen jeg befinner meg i (2k-3k). Disse tn-panelen skal vistnok ikke fungere spesielt godt når det kommer til avspilling av video. Heller mest mot Samsung syncmaster 950B. Noen som har erfaringer med denne skjermen? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324159 Denne har en venn av meg, og den er kjempebra til alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå