stout Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvem er dere, dere som både titt og ofte får oss banna fra #windowsxp, #hardware m.m. på EFNet? Hva er det dere gjør som får OPer som ellers oppfører seg respektabelt til å sette +b på *!*@*.no? Lær dere nettikette, for Guds skyld! Det faktum at ingen kan strekke hånda gjennom kobberlederene fra et annet sted i verden, frem til huset ditt og RIVE AV DEG BALLA betyr ikke at det er kult å oppføre seg som en dritt. På tross av den usaklige tonen er dette en sak som bekymrer og frustrerer meg. Er det noen som har innsikt i fenomenet jeg whiner over? Lenke til kommentar
odetu Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Lol, vel, det er kos med IRC *logge på* Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Nordmenn kan enkelt å greit ikke oppføre seg på IRC. Ingenting å gjøre med saken. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Helt enig. Skjønner ikke hvorfor de har OP i det heletatt, bare for at de skal ha hele kanalen for seg selv.. mulig de har fullstendig gjennomtrekk i topplokket. Er mange år sia jeg var på irc sist, ble banned bare fordi jeg hadde galt nick Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Uvitenhet. En tid styrte jeg en kanal som ble tatt over nesten ukentlig. Til slutt hadde #chanfix ban på *!*@*.no, evt. på *!*@*.tiscali.no.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Erhm. Jeg ble vell bannet 40 sekunder etter at jeg joinet. Tror det har noe med steffyboy's hat mot meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå