Gå til innhold

Counter-Strike nicknames

Anbefalte innlegg

hey.. jeg spiller litt cs for tiden, men en ting slår meg.. nicket mitt er ikke 1337 nok.. så jeg prøvde meg med nicket: ctrl-alt-de1337 for å få det mer 1337.. men det føltes ikke nok det heller.. har noen et eller flere forslag til litt kule cs-nick? trenger noen som sier: heheheyyyy.. ikke kom her og kom her..

hehe...

neida.. sannheten er at jeg kjeder meg.. rett og slett.. men. få se noen morsomme 1337-nick da. det hadde vært litt 5w337

hilsen 1337-hater. :grin:

MSI 845PE MAX2 motherboard

p4 2,533ghz boxed

512 apacer ddram

ati radeon 8500

3dmarks = 9950

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-26 13:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde seriøst du var gal der. så håper du kjeder DEG VELDIG.

kommer ikke på noe særlig. hadde en super 133t converter ting tang for dos en gang i tiden. var et program som lå i minne og når du skrev kom alt ut i 133t skrift... tror jeg har sett noe lignende for web og for win. jaja.. så unyttig som bare det... KJEDER MEG.

lag et program som du legger inn en hel ord bok.. DU MÅ skrive inn ord for ord... også tar du en random på de ordene og gjør det om til 133t skrift..blir nok supert..kanskje ikke supert nick i seg selv, men!Q#%"#"%#"¤ å som jeg kjeder meg!"#%!%%#

hvorfor gidder jeg det her..

bye

Lenke til kommentar

Det får'a være grenser! Hvor gammal er du? Vedder på at du skriver sms forkortelser og er plagsom generellt og aldersnivået er rundt 12!

1337 skriving er for wannabetøffenerder!

Jeg er sjuk, så antakelig litt grinete, så ikke ta det for inn på deg! ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...