jallamamba Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har du gidda å se på denne og gi meg tilbakemelding på design? Skrivefeil og om du er en skarping på det Er fornøyd selv med denne (foreløpig) -men kunne vært interessant å hørt hva dere syntes Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eneste jeg legger merke til sånn fort er fargen på "send melding" bokstavene over kontakt-skjemaet. Vekker mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Eneste jeg legger merke til sånn fort er fargen på "send melding" bokstavene over kontakt-skjemaet. Vekker mye oppmerksomhet 6738801[/snapback] Det var bra -var det jeg ville oppnå Takk for bryet Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 jeg syntes den så helt grei ut, men likte ikke at det stod OJ Dataservice i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Ser greit ut dette * Litt mye margin/padding mellom teksten og toppen på tekstboksen. * Likte ikke så godt den der cowboy-fargen på bakgrunnen. En mørk-grå bakgrunn uten tekst hadde nok vært bedre. Kanskje med en liten gradient eller variasjon på toppen. * Synes ikke teksten på siden var profesjonell nok. * Overskriften bør ha like mye avstand fra kanten som brødteksten har. Endret 24. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 jeg syntes den så helt grei ut, men likte ikke at det stod OJ Dataservice i bakgrunnen. 6738819[/snapback] Ok, kunne kanskje dempet den noe mer Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ser greit ut dette * Litt mye margin/padding mellom teksten og toppen på tekstboksen. * Likte ikke så godt den der cowboy-fargen på bakgrunnen. En mørk-grå bakgrunn uten tekst hadde nok vært bedre. Kanskje med en liten gradient eller variasjon på toppen. * Synes ikke teksten på siden var profesjonell nok. * Overskriften bør ha like mye avstand fra kanten som brødteksten har. 6738842[/snapback] Skal innrømme med en gang at jeg er ikke profesjonell -men skal bli det når jeg blir stor Okei -et par ting jeg kan tenke på der, takk for det Lenke til kommentar
askil8 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) gi oss rett til å slette egne innlegg Endret 30. august 2006 av askil8 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Hvorfor bruker du frames? Sørg for øvrig for at siden følger standardene for HTML/XHTML: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%....ojnorge.com%2F Lenkene var litt slitsomme også. Hvem har lyst til å måtte holde muspekeren over et bilde for å se beskrivelse og URL? Noen rettelser: "E-postadresse/E-post-adresse" og "lenker", ikke "linker". Ellers bra 6743531[/snapback] Frames, jo det var for jeg likte så godt at det kun stod ojnorge.com i adressefelt, men jeg skal fjerne denne har jeg funnet ut Lenkene som var slitsomme? På lenke siden? -skal legge til litt tekst, hadde faktisk glemt det trykkleif ja Men det ser vel bedre ut med E-postadresse, uten bindestrek? Tusen takk for tilbakemelding askil8 edit: trykkleif ordnet Endret 27. august 2006 av jallamamba Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Synes den var veldig ren og lett og navigere. En flott nettside Jeg bar lurer på... Hvordan klarte du å sette linkene oppå headeren? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Takk takk Bruker egne div'er (css) til banner og lenker, lett å plassere der det passer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå