El Matador Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Heisann! Har en bærbar med innebygget trådløst nettverkskort. Et Intel PRO/ Wireless 2200BG kort. Har lagt inn de nyeste driverene samt Intels egen programvare. Kortet er også aktivert. Det som er rart, er at det ikke tar inn signaler. På routeren står det at PCen er koblet til, men på PCen står det at den ikke finner noe trådløst nettverk. Samme skjer i Netstumbler. Noen som har noen tips eller har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Det finnes en egen knapp på bærbaren for å aktivere antenna, det er en liten logo av ei antenne på denne tasten eller over den, aktiverer du ikke antenna så kan du søke etter nettverk til krampen tar deg uten å finne noe som helst. Endret 24. august 2006 av zandro Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det finnes en egen knapp på bærbaren for å aktivere antenna, det er en liten logo av ei antenne på denne tasten eller over den, aktiverer du ikke antenna så kan du søke etter nettverk til krampen tar deg uten å finne noe som helst. 6738787[/snapback] ahh, herre mann så dum jeg har vært! Hadde selvfølgelig ikke slått på antenna. har aldri sjekket ut den knappen heller, sikkert bare noen som har kommet borti den. Fixet seg å i allefall. Takk for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 LOL! Tenkte å skrive det samme, men hørtes ut som du hadde snøring Ikke den første som går i den fella. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 LOL! Tenkte å skrive det samme, men hørtes ut som du hadde snøring Ikke den første som går i den fella. 6738870[/snapback] hehe, jeg har litt snøring også. Nesten sånn at dette var flaut Har aldri brydd meg om de knappene, trodde de var hurtigknapper til diverse programmer. Hater hurtigtaster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå