Dieter Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Driver å pusler litt med digital kunst og illustrasjoner, her er noe av det jeg har laget. Denne har jeg skrevet en tutorial på for dem som måtte være interessert. den ligger her: http://www.webart.no/forum/index.php?topic=119.0 Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Kjempe fine bilder Dieter, likte spesielt godt det øverste, med den 3D effekten liksom Akkuratt nå kjeda jeg meg noe sinnsykt, så jeg begynte på noe jeg ikke viste hva skulle bli i det hele tatt: Bildet er forminsket, trykk på bildet for større versjon! Resultatet ble jo.. helt ok.. veldig fantasi sci-fi på en måte Endret 27. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg likte det bildet av den dama, og de to blomstene. Jeg prøvde meg på dette, etter at jeg hadde lest den tutorialen. Men det gikk ikke helt bra. Får trene litt mere på det. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Goggen, japp har bruker et 3D program som heter Maya. Hva har du laga det bildet der med? DJ_elmo, det tar litt tid å "få det inn i fingrene" men litt mer trening så går det nok bedre skal du se Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Veldig bra, men kanskje ikke banebrytende originalt? Dog det behover det ikke vaere for a vaere fint. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 04 var utrolig stilig. Likte det veldig godt. Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har laget mitt bilde med PhotoShop CS2 om det var det du mente.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det første bildet Dieter er rett og slett fantastisk. Hvilket program brukte du og hvilke teknikker brukte du? Renderingen gjor den steintøff! Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Det første bildet er laget i Maya (render: mental ray) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå