Gå til innhold

Fotokonkurransen 10. runde: Ordtak


Anbefalte innlegg

Det er unektelig litt synd at Akam-redaksjonen ikke har tatt mer tak i dette initiativet - de kunne utvilsomt gitt både pr og skaffet premier til "kvartalsvinner" ell.

 

 

Hei.

 

Helt enig i det, og i dag har jeg fått en konkret henvendelse om å gjøre mer, og har bestemt meg for at det skal vi gjøre.

Det opprettes et lite felt nedenfor annonsen til venstre på førstesiden, der vi vil annonsere konkurranser, og ha lenke til dem.

 

I den forbindelse ber jeg om blanco-fullmakt fra den som hver uke vinner konkurraansen, til å legge ut vinnerbildet på forsiden, enten som informasjon om vinnerbildet eller som illustrasjon til neste ukes konkurranse. Her går ting såpass fort, at jeg ikke kan bruke tid på å be om tillatelse hver gang, så med mindre det kommer noen protester, ber jeg om at det blir implementert som en av konkurransereglene.

 

Jeg har også sagt meg villig til å forsøke å skaffe noen premier. Til det trenger jeg å vite når ting skjer, litt tid i forveien. I forbindelse med finaler og slike ting, kan vi også lage ingresser for å trekke flere folk.

 

Med andre ord, skal jeg gir konkurransen mye mer fokus, dersom dere brukere informerer meg om når det skjer noe nytt. Dessverre er jeg såpass overarbeidet at jeg ikke kan love at jeg får med meg alt uten å bli minnet på det.

 

Lykke til videre med konkurransen, og selv om jeg har vært litt lite til stede, skal dere alle vite at Akam-redaksjonen setter svært stor pris på slike intiativer.

 

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det spennende å se neste tema...jeg er tilbake denne helgen i alle fall.

 

Jeg månesten nevne at jeg giftet meg på lørdag, og på søndag morgen, etter å ha gitt min kone morgengaven, kunne jeg også pakke opp en morgengave fra henne, et batterigrep til min 350D. Har jeg fått en god kone, eller hva? :)

 

Tommy

Lenke til kommentar
Da blir det spennende å se neste tema...jeg er tilbake denne helgen i alle fall.

 

Jeg månesten nevne at jeg giftet meg på lørdag, og på søndag morgen, etter å ha gitt min kone morgengaven, kunne jeg også pakke opp en morgengave fra henne, et batterigrep til min 350D. Har jeg fått en god kone, eller hva? :)

 

Tommy

6779377[/snapback]

Gratulerer som nygift! :) Kona di har nok forstått det ja!

Lenke til kommentar
Da blir det spennende å se neste tema...jeg er tilbake denne helgen i alle fall.

 

Jeg månesten nevne at jeg giftet meg på lørdag, og på søndag morgen, etter å ha gitt min kone morgengaven, kunne jeg også pakke opp en morgengave fra henne, et batterigrep til min 350D. Har jeg fått en god kone, eller hva? :)

 

Tommy

6779377[/snapback]

 

Gratulerer :)

 

Og en liten spøk:

Det neste blir å pugge "hvordan lure kjærringa" tråden? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...