Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Wolf Creek??Nå spytter jeg bare i løse lufta.. 7008086[/snapback] Spytt vidre, ikke den heller navnet består av tre ord som begynner på samme bokstav. da har jeg vel fjerna endel muligheter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Wolf Creek??Nå spytter jeg bare i løse lufta.. 7008086[/snapback] Spytt vidre, ikke den heller navnet består av tre ord som begynner på samme bokstav. da har jeg vel fjerna endel muligheter. 7008115[/snapback] Si bokstaven den begynner på så skal jeg klare det med en gang.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, du skal det ja. det er en av disse: A/E/F/K, må ikke gjøre det for enkelt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Tiden ute, Mitjmannen. Fortell gjerne svaret. Ny oppgave: Endret 5. oktober 2006 av kjerts Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tiden er da ikke ute, det hadde jo ikke gått mer enn 39min Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ah, trodde det var 2 timer siden oppgaven. Leste første post grundig nå. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hvis ikke oppgaveholder bekrefter/avkrefter foreslåtte filmtitler, kommer med hint eller på noen annen måte gir lyd fra seg innen 2 timer fra oppgaven presenteres, går tråden videre, og hvem som helst kan poste ny oppgave. Det har bare gått 49 minutter. EDIT: Mitjmannen, du kan sikkert komme med et hint eller to. Endret 5. oktober 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Så mange hint dere trenger da, er det kun jeg som har sett og hørt om filmen eller - Filmen er fra 2005 - Den er basert på virkelige hendelser vistnok - *host* - Det er en grøsser - Historien i filmen er fra 1800-tallet Nå må jeg snart legge ut link til filmen på imdb Endret 5. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ok gjett hvem som føler seg dum nå da, navnet besto ikke av tre ord med samme bokstav Er det mulig. ja da er det altså A- A------- H------- jaja sånn går det når man ikke er helt konsentrert nå bør dere klare det lett Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kjerts: The Rock. 7008981[/snapback] Bingo. Siden jeg sneik i køen blir det vel den som gjetter mitjmannens oppgave som får fortsette. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg har tegning klar i hvertfall, hvis noen ikke gidder å tegne... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 An American Haunting Da kan vi komme oss litt videre her Eh.. og noen med tegning klar kan fortsette, så snart Mitjmannen har bekreftet svaret mitt. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 An American HauntingDa kan vi komme oss litt videre her Eh.. og noen med tegning klar kan fortsette, så snart Mitjmannen har bekreftet svaret mitt. 7009272[/snapback] Puuhh, det var på tide Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Brukte veldig lang tid på denne. Er ganske fornøyd. EDIT: denner er nok, altfo lett, men likevel.. arret i anskitet er ett lett hint. Endret 5. oktober 2006 av Gjest Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Scarface? Mvh Erling Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lurt å lagre tegningen med samme tittel som filmen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lurt å lagre tegningen med samme tittel som filmen. 7009423[/snapback] Se der ja, jeg hadde vist rett da. Noen andre kan tegne for meg. Mvh Erling Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå