shizz kebab Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Frihetens regn aka Shawshank Redemption? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 The Post Most Cary On! Hvilken film er dette fra? siden jeg virkelig il at noen skal klare dette, deler jeg ut hint i bøtter og span: -Filmen er Svensk -Resigør Fares Fares -Hovedrolle innhaver: Fares Fares -Hovedrolle innhaver 2: Torkel Petersson -Den kom ut i 2000 Happy guessing Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jalla jalla 6999347[/snapback] Riktig Ved å avgi dette svaret har du PÅTATT deg ansvaret å lage ny oppgave Vil at disse nye reglene skal slå gjennom: -Den som gjetter riktig SKAL tegne ny oppgave Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er ikke alle som kan tegne da. Jeg f. eks. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 da blir det bare bedre Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er ikke alle som kan tegne da. Jeg f. eks. 6999421[/snapback] Å meg for eksempel da blir det bare bedre 6999429[/snapback] yes Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes denne "konkurransen" blir tatt litt _VEL_ seriøst av en del folk her. I tillegg stresses det jo som helsike. Det skal jo bare fungere som et lite tidsfordriv. Vi skal jo ikke sitte her og hamre på F5 i håp om å kanskje få kunne gjette en oppgave et par hundredelssekund før oppgaven kommer ut! Lenke til kommentar
BlackGoblin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) får jeg lov til å tegne:O vent litt da edit kommer snart Har ikke tid til bedre bilde, gidder ikke, men dere bør se hvilken film det er ut ifra tegningen Dis.no.bmp Endret 4. oktober 2006 av BlackGoblin Lenke til kommentar
BlackGoblin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hehe, nei Vet egentlig ikke om filmen er så kjent, men skuelpilleren er verdenskjent, kanskje #1 :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 road to perdition eller hvordan man skriver det Lenke til kommentar
BlackGoblin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ikke så vanskelig Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes denne "konkurransen" blir tatt litt _VEL_ seriøst av en del folk her. I tillegg stresses det jo som helsike. Det skal jo bare fungere som et lite tidsfordriv. Vi skal jo ikke sitte her og hamre på F5 i håp om å kanskje få kunne gjette en oppgave et par hundredelssekund før oppgaven kommer ut! 7000240[/snapback] At andre gjetter raskere enn deg er vel vanskelig å gjøre noe med, men ønsker du tidsfordriv kan du vel sulle og tegne neste oppgave FØR du svarer riktig på en, eller tiden går ut for en annen oppgave. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 nytt bilde kommer å fort jeg får lagd det Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ser det bygger seg opp med folk her.. må nesten bare poste, imens jeg venter spent, på å kanskje få brukt min tegning snart Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 prikkene skal forestille menn Lenke til kommentar
BlackGoblin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) lord of the rings? :!: nei de er orker, sry Endret 4. oktober 2006 av BlackGoblin Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hint? -siden det har gått halve tiden snart.. Jeg klarer det nok ikke.. En hær rundt en kirke/kirkegård? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå