Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!

Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
""" skrev (1 time siden):

Tegner dere for frihånd, eller tegner dere over bilder? Bra tegning, og som alltid veldig lett å kjenne igjen hvilken film det er. Knallfilm!

Hvis du ser på John Wayne tegningen, er den teknisk sett skamdårlig. Nesen for.eks skal jo ikke tegnes sånn. Hvis jeg klarer å forbedre de type detaljer i tegninger, skal jeg være glad.

Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (Akkurat nå):

Hmm, jeg vet ikke helt, er det en av Hostel-filmene?

• Jeg tegner frihånd, men med referanse(er)

Nei, det er ikke en Hostel film.  Dette er en sci fi horror fra Spania. Å det er bandasje som er surret rundt hodet. Jeg kommer med litt mere eksakt info om ikke veldig lenge.

Lenke til kommentar
2 hours ago, ClarkGable said:

Nei, det er ikke en Hostel film.  Dette er en sci fi horror fra Spania. Å det er bandasje som er surret rundt hodet. Jeg kommer med litt mere eksakt info om ikke veldig lenge.

Ah, da finner jeg at det er Timecrimes.
(Jeg ville vanligvis unlatt å svare når jeg ikke visste svaret, men for å ungå at tråden dør så kort etter sin gjenfødelse, kombinert med fri-dag, gjør at jeg tillater meg å bøye reglene mine en smule.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (34 minutter siden):

Ah, da finner jeg at det er Timecrimes.
(Jeg ville vanligvis unlatt å svare når jeg ikke visste svaret, men for å ungå at tråden dør så kort etter sin gjenfødelse, kombinert med fri-dag, gjør at jeg tillater meg å bøye reglene mine en smule.)

Det er rett film ja, Atib Azzad. For at tråden skal gå rundt, må det litt hint og ekstra hjelp til innimellom.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Liten tvil om hvilken film det er. Det er The Master. 

Jeg er ikke noe filmteknisk ekspert, men denne filmen har noen veldig fint filmede scener. Anderson gjorde god bruk av 70 mm kamera  her. jeg skal forsøke å svare med en oppgave iløpet av nærmeste timer. Kommer an på hvor fort jeg finner noe ålreit å tegne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, ClarkGable said:

Liten tvil om hvilken film det er. Det er The Master. 

Jeg er ikke noe filmteknisk ekspert, men denne filmen har noen veldig fint filmede scener. Anderson gjorde god bruk av 70 mm kamera  her. jeg skal forsøke å svare med en oppgave iløpet av nærmeste timer. Kommer an på hvor fort jeg finner noe ålreit å tegne.

Ja, det er riktig.
Enig i at det er en pen film.
Det er visstnok brukt en blanding av 65mm og 35mm ifølge kinomatografen Mihai Malaimare Jr.
Underveis i tegningen ble jeg bevisst på hvor morsomt kroppsspråket til Joaquin er i filmen, det er noe med kombinasjonen av hans store ramme/kropp, og de uelegante/klønete positurene han inntar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...