""" Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Fet tegning, og umiddelbart veldig lett å kjenne igjen. Et mesterverk av en film. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 On 3/4/2021 at 4:44 AM, ClarkGable said: Det er ikke Motorsagmassakeren. Greit gjettet i grunnen. Du har jo de scenene hvor han løper rundt i solnedgangen med motorsagen. Den scenen har en del av de samme elementene som dette bildet. Evil Dead? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Atib Azzad skrev (3 timer siden): Evil Dead? Det er ikke Evil Dead.Filmen er fra etter 2010. Det er en horror film. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Og filmen fikk nærmest kultstatus allerede et par timer etter at den ble utgitt, noe som virkelig er fortjent. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Laughing Man skrev (49 minutter siden): Mandy ? Mandy er riktig film, Laughing Man. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Django Unchained? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Leonardo blødde etter å ha skjært seg, men gjennomførte hele scenen, blodig. Litt morsomt når han forteller om Tarantino sin reaksjon bak kamera. 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Hapi70 skrev (10 timer siden): Django Unchained? Riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) 9 hours ago, Laughing Man said: Riktig Det var lett å kjenne igjen DiCaprio ja Da må jeg altså tegne en filmscene...den kommer, om ikke øyeblikkelig. Har noen tips til et enkelt og gratis tegneprogram? Eller kanskje jeg gjør det for hånd.. Ups, leste reglene nå. Da kommer den litt kjappere! Endret 6. mars 2021 av Slettet+513 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Hapi70 skrev (1 time siden): Det var lett å kjenne igjen DiCaprio ja Da må jeg altså tegne en filmscene...den kommer, om ikke øyeblikkelig. Har noen tips til et enkelt og gratis tegneprogram? Eller kanskje jeg gjør det for hånd.. Ups, leste reglene nå. Da kommer den litt kjappere! Jeg har akkurat testet et nytt program som fungerer fint for Ipad. Vet ikke hva du bruker. Har Zoomfunksjon så en kan plotte inn detaljer. Tidslimiten på 2 timer vil jeg si er litt urealistisk men. Endret 7. mars 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 6 minutes ago, ClarkGable said: Jeg har akkurat testet et nytt program som fungerer fint for Ipad. Vet ikke hva du bruker. Har Zoomfunksjon så en kan plotte inn detaljer. Tidslimiten på 2 timer vil jeg si er litt urealistisk men. Takk, men jar ikke iPad eller noe annet avansert, kun mobil og pc, så gjorde det for hånd. Syns det var vanskelig å tegne på pc sist jeg prøvde. Og ja, tidsfristen er litt knapp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Slurvete skisse med kulepenn (hadde ikke noe annet akkurat nå siden jeg nettopp har flyttet og alt er pakket ned). Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Hapi70 skrev (1 minutt siden): Takk, men jar ikke iPad eller noe annet avansert, kun mobil og pc, så gjorde det for hånd. Syns det var vanskelig å tegne på pc sist jeg prøvde. Og ja, tidsfristen er litt knapp Bare artig at det kommer en svar oppgave. Jeg får se om jeg begynner med en tegning igjen snart. Det verste for meg er å finne noe jeg kan tegne, da jeg er dårlig påmåmtegne ansikter, små detaljer etc. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 En solid skisse. Bra levert, på kort tid. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Jeg gjetter Dead Man. Med Johnny Depp. Da legger jeg også press på meg selv til å lage en ny tegning. Med en noe utvidet svarfrist. Endret 7. mars 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 1 minute ago, ClarkGable said: Jeg gjetter Dead Man. Med Johnny Depp. Da legger jeg også press på meg selv til å lage en ny tegning. Riktig det! Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Er det Rio Bravo med John Wayne? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå