Atib Azzad Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Det stemmer! Cohens' Inside Llewyn Davis. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Det er en trivelig film, en god skildring av det miljøet. Det er mulig en ny tegning kommer litt utpå dagen, men den kommer. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg synes også det er trivelig med en film som kan snakke om det å feile, uten at det er en slags reise mot suksess, bare feil i seg selv, fortalt uten stoisme, bare troverdige tolkninger av nederlag. Også er det inspirerende, at Llewyn Davis bare keeps on, keepin' on. 4 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Ny klar Endret 6. august 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Både film debuten til regissøren, å et par av skuespillerene kom i denne filmen. Nok en film fra 90 tallet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 En vennegjeng har her gjort ser klar til å gjennomføre et ran. Et langt fra suksesfullt ran, som foregår på en fabrikk. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Nylonsokkene over hodet valgte de å ikke bruke under selve ranet. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Dette er nok Wes Andersons' bottlerocket! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Det er det Ja. Hadde kanskje ikke trengt alle hintene. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tja, ikke vet jeg, nå så jeg jo alt samtidig, så jeg kan ikke helt spekulere i hvordan det ville vært dersom det var annerledes, men tegningen kunne kanskje hatt nytte av noe litt mer konkrete hint. Ingen dum debut av Anderson. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 De gule jumpsuitene var konkret hint. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ja, jo, okei, jeg husker filmen, men kanskje ikke godt nok. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Haha, nå angret jeg på at jeg hadde svart, for jeg ville ikke tegne. 5 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Run Lola Run. Lola Rent. Har den på DVD. 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Du er på ballen! og har helt rett. Da jeg tegnet den satt jeg og lurte litt på hva folk likte så godt med den filmen, vil du opplyse meg? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Den har en litt spesiell slutt, uten å si for mye. Og så er det dette real time aspektet. At du er med Lola fra start til slutt, 1 1/2 time eller noe. Til fots gjennom byen, å havner i en del underholdende situasjoner. Som et ekstra pluss er det skuespilleren fra blant annet Jason Bourne serien ( 1 eller 2 ?) Endret 7. august 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ja, altså jeg har også sett den, jeg bare fikk reflektere over at jeg egentlig ikke husket, eller vet, hva det var med den som gjorde den så elsket. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Det er vel mye at den er så særegen, for min del. Nå er jeg kanskje ikke blodfan, men falt for fristelsen, da jeg hadde leste om den i en av mange kult film lister jeg pleier å tråle gjennom., å da fant den på Gamestop, til 15 kroner brukt. jeg skal forsøke å finne noe interessant til mitt neste art project. Endret 7. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Skal på fishing til uka, så får dessverre ikke fulgt opp med ny tegning med det første. Jeg skal nok bidra litt igjen, når jeg får litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå