Atib Azzad Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Aha! Nå fant jeg ut av det til tross for min ignoranse rundt hele denne filmen (Setter på listen.) Svaret er Peter Jacksons 'meet the feebles' og dette er 'dennis'? 2 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) Atib Azzad skrev (10 minutter siden): Svaret er Peter Jacksons 'meet the feebles' og dette er 'dennis'? Peter Jackson virkelige mesterverk, og jepp, truse snifferen Dennis, som jo senere møter ei brutal skjebne i vente, da han stikker den perverse nesa si borti ei større dose med "godsaker", da under en dop-deal gone very bad! Anbefales til alle med sansen for humor utenom det "vanlige", og filmen ble vel omtalt som The Muppets on Drugs! eller noe lignende, og ja, vanvittig heftig og morsom film, der i likhet med Bad Taste og Brain Dead viser til Jacksons fremragende talent i å skape nasty og mørk komedie på et meget høyt nivå. Endret 8. juli 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Takk for tipset! Skal se om jeg rekker en før jobb! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) Pusher 3? Lignet veldig, men er nok feil. Endret 8. juli 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 4 hours ago, ClarkGable said: Pusher 3? Lignet veldig, men er nok feil. Nei, det er helt korrekt! Den beste Pusher-en synes jeg, hele greia er filmet og redigert som en reality-serie som har gått helt av hengslene. 1 1 Lenke til kommentar
aJx Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg må få sett treern, kjenner jeg, har bare sett de to første. Herlig tegning. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Takk skarru'ha. Du kan sikkert plukke den opp på ditt lokale bibliotek. Dette er bare min mening selvsagt, men synes den er blant få triologier hvor den tredje er sterkest (Selv om alle er gode.) 1 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) Herlig tøff tegning, men hadde ikke nubbe sjanse på å ta den, aldri kommet lenger enn førstefilmen, og eneste jeg så (tenkte på når man så tegningen) var jo Danny De Vito som Tony Montana, og vel, det var mitt "bidrag". Endret 8. juli 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Det er verdt å sjekke ut de to neste også, det er veldig interessant hvordan Refn velger å belyse andre aspekter ved dette undergrunnskøbenhavn han skisserte i den første filmen. Jeg synes 'Milo' (De Vito) er helt hypnotiserende, men Mads Mikkelsen gjør også en (som alltid) dyp og troverdig tolkning av 'Tonny,' i toeren. winding refn lager i det hele tatt mange underlige og transe-aktige filmer. 1 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Må være Office Space. Klassiker! Ramlet innom tråden på jobb, så får ikke tegnet 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Det er rett. Da får vi tro noen kan ta over neste oppgave, kanskje. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Har ei som er mer eller mindre ferdiggjort, men tok meg noen friheter her og der, men håper nå at dama/filmen skal være sånn greit gjenkjennelig, likevel: 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Den ser veldig kjent ut, men jeg klarer desverre ikke helt å sette fingeren på den. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Må være ærlig, jeg "glemte" å inkludere denne flotte damas mer velkjente bekledning, men bildet er altså fra ei film fra 80-tallet, der tok for seg en meget puppelær tv-vertinne, da med sans for skrekk og b-filmer, og ja, i filmen vi skal frem til, snakker vi nok mer kult-campy type skrekk-komedie, og en som faktisk fikk ei slags "oppfølger" på tidlig 00-tallet. Før kvinnen bakom den populære figuren slo gjennom på tidlig 80-tallet, skal hun visstnok ha prydet et av album coverne til selveste Tom Waits tilbake på 70-tallet. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Aha! Ja, dette satt langt inni fortrengte minner, men du er ute etter 'Mistress of the dark'? 2 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Elvira: Mistress of the Dark (1988) er helt rett. ? Langt fra noen "mesterverk", men Cassandra Peterson har massevis av sjarm og tja, fyldige og veldreide kroppsdeler som jo benyttes jevnt og trutt, og hun benytter alt til egen vinning, spesielt ved å komme på god kant med byens mannlige befolkning, men de kvinnelige blir nok en litt tøffere oppgave. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Aner ikke om den er veldig lett, eller veldig vanskelig. 3 Lenke til kommentar
aJx Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Haha. Minner om Snoop, han luringen der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå