ClarkGable Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bumper denne med en ny tegning: Var for lat til å tegne beina på karen (det er en gutt ja!). Lykke til. Leon? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg tenkte Leon selv, men han skrev jo at det er en gutt? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg tenkte Leon selv, men han skrev jo at det er en gutt? Ble litt lurt av det selv, men må jo være scenen i parken. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Får meg til å tenke på scenen hvor Jack Black blir målskive i The Jackal. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Leon er riktig! Brukte ordet gutt for å vise at det var hankjønn det var snakk om. Mann hadde nok passet bedre, ser den. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Endret 7. juni 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 No Country For Old Men? Jeg vet ikke helt hva den blå bakgrunnen skal være da. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 No Country For Old Men? Jeg vet ikke helt hva den blå bakgrunnen skal være da. Riktig. Bakgrunnen var tilfeldig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det er riktig! Haha, jeg synes jeg nesten fortjener en pluss for den der, for den tok meg litt lenger tid enn jeg planla. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det er riktig! Haha, jeg synes jeg nesten fortjener en pluss for den der, for den tok meg litt lenger tid enn jeg planla. Noen må sette standaren. Prøve å få til en i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Matrix Jepp.Riktig. Prøve noe litt mindre kjent neste gang kanskje.(Reloaded, men to svært like scener) Endret 8. juni 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Denne går nok fort. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Denne går nok fort. Psycho? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå