fluff Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Rock n rolla. Lagde forøvrig en tegning av nøyaktig samme scenen et par år tilbake: Tegnebrettet mitt funker ikke akkurat nå. Noen andre kan ta neste. Endret 7. oktober 2011 av fluff 3 Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 haha Nice. hadde du allerede hatt den i denne tråden da eller? i Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Næh, bare for moro skyld. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Alltid sånne sære rare filmer jeg aldri har sett det går på her Tar ikke neste oppgave, bare så det er sagt. Det nekter jeg blankt. Måtte bare si litt. For nå synes jeg det at alle de flinke filmmaniakkene som ikke gidder eller kan tegne, burde holde seg unna denne tråden her Lenke til kommentar
fluff Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skjønner din frustrasjon groenn. Ser du noen sider tilbake vil du imidlertid finne ut at jeg har vært ganske aktiv med tegninga, var bare akkurat nå at jeg ikke hadde mulighet. Hadde jeg IKKE svart kan det fort ha tatt noen dager før noen hadde gjetta filmen, da den scenen ikke er spesielt representativ for resten av den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Beklager på det sterkeste. Hadde drukket så mye at jeg nesten ikke husker hva jeg skrev. Trekker det alt tilbake øyeblikkelig Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 hmm for lett vil jeg tro.. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Correct me if I'm wrong, men er ikke det der bare et photoshoppa screenshot fra filmen? Er det lov? 1 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Men det er vel i alle fall The Book of Eli? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Correct me if I'm wrong, men er ikke det der bare et photoshoppa screenshot fra filmen? Er det lov? *Bilder/Screenshots fra filmen er ikke tillatt.Kun egenproduserte tegninger. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Correct me if I'm wrong, men er ikke det der bare et photoshoppa screenshot fra filmen? Er det lov? hmm du har delevis rett øhhmm tja jeg vet jammen ikke om det er lov.. om det ikke er lov så skal jeg lage en ny kun med mus og paint-.- er det lov å bruke tegnebrett? Book of Eli er rett ja Lenke til kommentar
afirm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Haha, so god er eg til å teikne... Men får satse på at det er noko nokon kan kjenne igjen.. Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Haha, so god er eg til å teikne... Men får satse på at det er noko nokon kan kjenne igjen.. American psycho Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nei. Er nok ikkje det. Teikninga er frykteleg dårleg, men fargen på kleda til dei involverte skal vere ganske riktig. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Eit hint: Mannen i bekken er engelsk. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det er heilt korrekt! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Denne skal være enkel om man har sett den: Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Correct me if I'm wrong, men er ikke det der bare et photoshoppa screenshot fra filmen? Er det lov? På grensen. Men siden det er gjort en del kreativ retusjing her havner den nok på rette siden. Hva med en regelendring som sier at sterkt retusjerte utsnitt av screenshots er lov? Poll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå