Loefthal Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ehm, okei da.. Men det blir ikke pent! Dessuten sitter jeg kun med touchpad og paint for øyeblikket så dere får ha meg unnskyldt Hoho! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Nei Som et vagt stikkord kan jeg nevne Ringenes Herre (Filmene) Endret 5. mai 2011 av Komakino Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bad Taste er det kanskje den heter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg er ikke god til å tegne, men skal skrible ned noe, redigerer denne posten når det er klart. Gi meg noen minutter, så skal jeg prøve å få til noe. ^^ Endret 5. mai 2011 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 clockwork orange? "A clockwork orange" er selvsagt HELT korrekt. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Liker denne tråden altså.. Forhåpentligvis blir denne litt vanskeligere. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 PFt, det er selvsagt Street Fighter. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Visste noen kom til å si Natural Born Killers, men den gang ei. Det er heller ikke street fighter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis det ikke er Street Fighter, så må det være Mortal Combat. Han derre fyren der er kliss lik en av figurene fra en av de spillene der. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Ikke Mortal Kombat heller. Vet hvem du mener, men det er ikke han. Hint: Fengselsfilm, sann historie Endret 6. mai 2011 av fluff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå