Jason P. C. Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 En av Final Destination-filmene? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Final Destination? Jeg sa jo at det var en av mine favoritter! Jeg har da LITT integritet! Neida Ikke Final Destination. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Aight, da fyrer jeg løs et lite hint før jeg legger meg. Bildet forestiller et tog som buldrer forbi hovedpersonen i høy fart, med skumle skikkelser som titter ut. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det Jacobs Ladder? Husker veldig godt den stemningen der, i det et tog kjører forbi, men er litt usikker på hvor jeg så det Lenke til kommentar
fluff Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er det Jacobs Ladder? Husker veldig godt den stemningen der, i det et tog kjører forbi, men er litt usikker på hvor jeg så det Du klarte det igjen! Imponerende. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hehe... imponerte meg selv der gitt kommer ikke med tegning før litt utpå ettermiddagen dessverre... hvis dere blir utålmodige får dere bare tegne i vei Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Gjetter "Death Note", og det er den svært utspekulerte og intelligente L som står foran de monitorene. Ikke sikker på hvilken av filmene, men det er vel 2 "som er ekte" og 1 som er animert? Så antar da at det er den animerte da de andre er gruelig dårlige. Endret 4. mai 2011 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Tror det er 2 "ekte" filmer, også er serien animert. Også har du Director's Cut som er serien kortet ned til film-lengde. Jeg ville uansett heller ha sagt at det er fra den første "ekte" filmen. Endret 4. mai 2011 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Death note er riktig. Er "hentet" fra filmene, siden jeg ikke var sikker på om jeg kunne ta animen, siden den er en serie. Det er forresten tre Death Note filmer, hvorav 1 og 2 har samme story som anime serien, men med noen små forskjeller her og der. EDIT: 3'eren er en spin-off, som følger mangaen. Endret 4. mai 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg ville uansett heller ha sagt at det er fra den første "ekte" filmen. Ser ut til at du hadde rett her gitt. =) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har ikke tid til å tegne nå, så det er fritt frem for noen andre å tegne. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Her følger enda en klassikker Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det første som slår meg er Texas Chainsaw Massacre, men jeg kan ikke si jeg husker den scenen der fra den filmen. Dog kjenner jeg igjen scenen, men klarer ikke å huske sikkert hvilken film det er fra. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ikke texas chainsaw massacre desverre. Filmen er fra første halvdel av 1980-tallet Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Scarface selvfølgelig!! Verken vil eller kan og tegne, men kunne ikke dy meg :!: Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Enda en tegnet grusomhet... rart hvordan enkelte ting fester seg i hukommelsen Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Pulp Fiction selvfølgelig! Ups I did it again.. Ok da, skal se om jeg får til å tegne noe. Men ikke vent Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Seff seff, men nå må noen andre tegne snart *skuler mot komakino* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå