Delvis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei. Men dere er litt i nærheten Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Once upon a time in the west? *skal bli min tur* Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Once upon a time in the west? *skal bli min tur* Der har du det. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Once upon a time in the west? *skal bli min tur* Der har du det. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) En skisse til fra litt senere filmen Endret 8. april 2011 av groenn Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Once Upon A Time in The West. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er en gutt som sitter på bardisken, kan ikke huske det fra en film jeg har sett Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er en gutt som sitter på bardisken, kan ikke huske det fra en film jeg har sett Ikke en gutt nei, men noe annet Lenke til kommentar
okasin Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 he he den var enkel.. Young Guns 2 ? and he ll be DEAD DEAD DEAD AND you can go to HELL HELL HELL.. ha ha ha.. kul replikk fra filmen, når Billy the kid er i retten.. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er en gutt som sitter på bardisken, kan ikke huske det fra en film jeg har sett Ikke en gutt nei, men noe annet Dverg? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er en gutt som sitter på bardisken, kan ikke huske det fra en film jeg har sett Ikke en gutt nei, men noe annet Dverg? Ja Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 High Plains Drifter Takk, der var den ja Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Endelig! Er ikke akkurat flink i Paint, men her kommer en: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå