ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 haha åja, men aliens kommer ikke ut av magen, de kommer ut av brystkassa. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg har sette Sanjuro men husker ingenting av den. Yojimbo ga et mye større inntrykk. Jeg kommer med oppgave snart hvis ingen andre gjør det. Nå har jeg ikke sett mange av Kurosawas filmer, men var dette normalt? Isåfall skal jeg se hele filmografien^^ Endret 9. desember 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tegnet fort, hadde besøk, så beklager om tegninga ble litt feil i forhold til Alien. Men Alien er riktig. Merk: Hvilke har du sett egentlig? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vanskelig å gjette seg til, men tenk at det er filmet ovenifra. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Fluenes herre Endret 9. desember 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nei, det er feil. Hint: Dette er hånden til en viktig person i filmen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Merk: Hvilke har du sett egentlig? Sanjuro (kul nok) og Rashomon (ikke fullt så kul) Har Akahige, Throne of Blood og Seven Samurai liggende, og har høye forventninger til alle Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Har ikke tid til å tegne ny tegning, så jeg slenger heller ut løsningen for at noen andre kan ta over. Løsningen var: The Princess Bride Endret 10. desember 2009 av Fløyelsbøtte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Merk: Hvilke har du sett egentlig? Sanjuro (kul nok) og Rashomon (ikke fullt så kul) Yojimbo er mye mer awesome enn Sanjuro, så skaff deg den og. Har Akahige, Throne of Blood og Seven Samurai liggende, og har høye forventninger til alle ToB begynte jeg å se en gang, men slo av ca. halveis fordi jeg var trøtt, og har aldri sett resten etter det. M.a.o, den kjipeste av Kurosawa hittil. Rashomon liker jeg. Akahige har jeg drøyet i et halvt år pga dens lengde, og Seven Samurai så jeg for første gang sommeren 2008 og likte den kjempegodt. Har også sett Nora Inu, en av hans tidligere, som jeg liker godt, og så klart den legendariske Ran. De som frister mest er Akahige og Drunken Angel. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vi begyner forsetter med en lett en Lenke til kommentar
afirm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nativity story? Har ikkje sett den, men kan vel likne.. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei, Filmen er i tråd med høytiden som stormer mot oss... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Reisen til julestjernen? Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) The rock? E: Tror den over er riktig ja, så bare en grå bygning i midten av noe vann Tenke ikke så mye over himmelen.. Endret 13. desember 2009 av Mokado Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Reisen til julestjernen? Ja Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Reisen til julestjernen? Ja Nice, vi får forsette med en annen julefilm Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 How the Grinch Stole Christmas Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 How the Grinch Stole Christmas Jupp Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvilken film er denne skjønnheten tatt fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå