Runningback Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Yaa. Sykt bra film, jeg elsket den. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Den heter faktisk The Hangover Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Den heter faktisk The Hangover Evt. Tømmermænd i Vegas som den heter i Danmark Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Den heter faktisk The Hangover Evt. Tømmermænd i Vegas som den heter i Danmark Du tuller? haha fy f**n, er det mulig? For en dårlig oversettelse. Tømmer menn i vegas ,jaja. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Den heter faktisk The Hangover Evt. Tømmermænd i Vegas som den heter i Danmark Du tuller? haha fy f**n, er det mulig? For en dårlig oversettelse. Tømmer menn i vegas ,jaja. Det var da ikke så dårlig oversettelse. Hva er galt med den? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Veit ikkje filmen, men veldig fin teikning! Gav meg ein Donnie Darko / Pans Labyrint feeling. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ingen som vet? Premierer til vinteren. Bok til film. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Were the Wild Things Are Oppgaven er fri Endret 23. juli 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Den heter faktisk The Hangover Evt. Tømmermænd i Vegas som den heter i Danmark Du tuller? haha fy f**n, er det mulig? For en dårlig oversettelse. Tømmer menn i vegas ,jaja. Det var da ikke så dårlig oversettelse. Hva er galt med den? Helt enig, den er da ok. Tømmermænd betyr hangover på dansk Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Legg ut ein enkel ein eg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå