Stones_ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er tom for ideer og tid - sender ballen videre til den som vil tegne. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vet ikke om denne er brukt før, men: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det som ligger i førstepost? Nei, mener på og ha sett to andre bilder. Personen hadde nesten brukt alle tegningene her i tråden ala de avatar bildene, du vet de bildene med tusen avatarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den filmen med Natalie Portman og han maskefyren i England. V for Vendetta mener jeg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 *Hvis ikke oppgaveholder bekrefter/avkrefter foreslåtte filmtitler, kommer med hint eller på noen annen måte gir lyd fra seg innen 24 timer fra oppgaven presenteres, går tråden videre, og hvem som helst kan poste ny oppgave. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) For ordens skyld: De sørger, og er ikke sinte, selv om det kanskje ser sånn ut. De driver heller ikke med noe urinering da det også kan se slik ut, de holder hendene sine foran magen slik det er vist. Endret 29. april 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har den Clint Eastwood i seg? Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En rekke uheldige hendelser? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg trodde jeg var dårlig til å tegne. Hva er de som ligger på bakken? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Ser at den var utrolig dårlig. Jeg har også vært altfor sein. Om ønsket kan jeg lnå lage en ny tegning som forhåpentligvis blir litt bedre. Hint: En av hovedkarakterene i filmen er spilt av en tidligere James Bond skurk, og er en veldig kjent skuespiller. Det er forøvrig to urner de ser ned på. En liten og en stor. Gi meg 5 minutter... Endret 3. mai 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utrolig vanskelig film å finne bilder som er spesielt særegne for denne filmen da den ikke inneholder eksplosjoner o.l. -> Drama. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den siste revejakta?? XD vanskelig! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Utenlandsk film. Ikke eldre enn 10 år. Den har ingenting med hippie å gjøre, selv om det kanskje ser slikt ut Edit: det de har på seg på bildet er tepper, og ikke ponchoer! Ikke Easy Rider, og ikke Den siste revejakta Endret 3. mai 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den er svensk? og handler om nokre folk i eit kollektiv? og heiter noko som eg ikkje husker navnet på? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Amerikansk. Handler om en familie. Heter noe du kanskje vet med disse hintene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå