Potetgullmann1 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) hvis noen lurer er det en dude som får en biff i trynet ... og har på seg sykelhjelm.., comeon folkens, er en kultfilm Endret 5. juni 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Coneheads! ^^ jepp Din tur Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 min gjelder ikke? kan komme med flere tips.. hvit t-skjotrte-.. liker å danse.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Napoleon Dynamite? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Benchwarmers? (har ikke mulighet til å lage tegning om seieren er min) Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) seieren er magnus k sin Se filmen hos Youtube Endret 6. juni 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Men han hadde ikke hjelm på, slik som på tegningen din. Edit: Siden det gikk to timer uten svar så hadde "raunchy" rett til å legge ut bilde. Endret 6. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Siden jeg fikk rett om Coneheads, gir jeg muligheten til å svare til noen andre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Denne burde være utrolig lett... Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Thumbtanic? eneste tommelfilmen jeg har sett ^^ selv om det sikkert er thumbman her? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Thumbtanic? eneste tommelfilmen jeg har sett ^^ selv om det sikkert er thumbman her? Nope, dette er ingen tommelmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) "Hellraiser"! Edit: Toeren altså. Endret 6. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 "Hellraiser"! Edit: Toeren altså. Det er selvfølgelig riktig Kunne like greit vært en av de andre i serien da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg sitter på PS3-en akkurat nå, så noen andre må se seg nødt til å tegne. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg er ikke stø på hånden i det hele tatt, og suger generelt til å tegne. Men gjør et forsøk for det! Det står "The boss" - "Pose" - "Teip" (Og ja, det mangler en person i scenen. Men det går nok bra uansett) Vil også si at dette er den beste filmen som er lagd! Edit: Beklager bmp, gi meg et øyeblikk Endret 7. juni 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Det veit jeg! Handler den om et lykkebringende nummer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Det er "Lucky Number Slevin" regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå