Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!

Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Men da huska jeg tydeligvis riktig årstall likevel. Men er såpass sikker at jeg poster ei ny, dårlig tegning nå med det samme jeg :)

post-136301-1212566852_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Satser blindt på den første jeg kommer på: Saving private Ryan.

eller er det snø det skal forestille det gråe? :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sånn. Da fikk jeg tid til å endre den til jpg. =)

post-136301-1212575059_thumb.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Ja det er dessverre det ;)

Gadd ikke å spole over engang jeg. Pressa meg til det ytterste og så 20 min før jeg måtte slå av.

Lenke til kommentar
Jeg veit jeg har sett den scenen. Irriterer meg skakk. Kameraet skifter til POV til han som er nedgravd i det den kjører over, ikke sant?

Gjetter vilt på Evil Ed, men trur det er feil.

Jeg må innrømme at ordet "POV" ikke sier meg noe... :p Såvidt jeg husker ser man ikke når hodet blir kjørt over. Jeg tror det skifter til en annen scene, men det kan være det er feil.

Men Evil Ed er nok galt...

Ser det er veldig få som svarer, trenger dere hint, eller? :p

Edit: Jeg bare gir dere noen hint:

- Som dere kanskje har gjettet, så er bildet hentet fra en Slasher.

- Det er en ganske skjelden film, og så vidt jeg vet er den ikke på DVD i Norge.

- Det er fra en oppfølger.

Mer en det får dere ikke vite enda :D

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg må innrømme at ordet "POV" ikke sier meg noe...

Point of view (POV). I dette tilfellet vil det si at vi ser det gjennom øynene til han som er nedgravd.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at ordet "POV" ikke sier meg noe...

Point of view (POV). I dette tilfellet vil det si at vi ser det gjennom øynene til han som er nedgravd.

Da skjønner jeg ;) Det kan godt være at man ser det fra øynene til han/hun som er nedgravd, og i det han/hun bli overkjørt, så kommer en ny scene.. Men jeg må innrømme at jeg ikke husker det noe særlig...

Edit: Etter en liten kikk på youtube kan jeg si at det er en lettere overvektig dame med blondt hår som blir overkjørt. Kameraet skifter mellom å filme hodet til damen og gressklipperen, så ser man gressklipperen fra damens synspunkt, og til slutt ser man gressklipperen som blir lagt oppå hodet til damen. Før gørret kommer, skifter de scene. Her er bildet igjen, litt redigert. Vet ikke om det hjelper dere noe mer men... De svarte sakene er søppelsekker om dere lurer...

post-162635-1212610567_thumb.jpg

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...