Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Nå burde den blitt diskvalifisert siden det er en serie og ikke en film, men la gå. Jeg regner den mer som en film, med tanke på at den blir solgt separat. Den har også en skikkelig IMDb-profil, men nok om det... Edit: Er det Eight Legged Freaks du har tegnet? Endret 3. juni 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Eh? Noen strekmenn med pinner som skyter stein mot en edderkopp med finne? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Evolution? Eller Spider-Man. :--D Endret 3. juni 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Eh? Noen strekmenn...som skyter...mot en edderkopp...? Stemmer det. Ikke Spiderman eller Evolution Endret 3. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Eh? Noen strekmenn...som skyter...mot en edderkopp...? Stemmer det. Ikke Spiderman eller Evolution Siden du ikke kommenterte min, så regner jeg med at du overså den... Er det Eight Legged Freaks? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, det ikke Eight Legged Freaks. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) King Kong? EDIT: Elleeeeeer ... den nye Indiana Jones? Endret 3. juni 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Er det Mimic? Har ikke sett filmen, men jeg mener å ha hørt at det er noe bille-greier... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Var det gigantiske edderkopper i King Kong? Og nei det er ikke nye Indiana Jones. Edit: Ei heller Mimic. Insekter har seks bein. Endret 3. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hint:Violence has resolved more conflicts than anything else. The contrary opinion that violence doesn't solve anything is merely wishful thinking at its worst. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Starship Troopers. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, jeg veit. Mad skills. Det er hår, ikke blod. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 The running guy with red hair? Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 ja, hint takk. en dude med rødt hår som løper. hm. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Flukten fra hønsegården? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Det ikke en mann, men en dame. Og det skulle være veldig lett om du har sett filmen. Hun skiller seg veldig ut med sitt røde hår. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 THE FIFTH ELEMENT! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Lett lett, Lola Rennt selfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå