raunchy Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Dette tok så lang tid at jeg tar meg friheten : Den er lett da, så det gjør vel ikke noe? hehe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Sorry, jeg glemte dere bort i homsepratet mitt. (Ikke spør) Og KoffeinKanin sin er helt sikkert riktig, så fortsett. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Neineinei! Jeg skal sove. Underpants sin homsetur! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg legger meg, og skal være på Ulvøya hele dagen i morgen, men veit at KoffeinKanin kan bekrefte om et forslag er riktig eller galt. God natt! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) American Pshyco. Gidder ikke lage neste. Edit: For jeg er nesten sikker på at jeg har rett? Endret 2. juni 2008 av Revolution Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, du har rett. :!: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Er det greit om jeg lager neste, siden Revolution ikke gidder? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jepp. Det har gått langt over 8 timer. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 *Hvis ikke første poster med rett svar har postet ny oppgave innen 2 timer, kan hvem som helst poste ny oppgave. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tror ikke dere klarer denne med en gang: Uten_navn.bmp Endret 3. juni 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Fikk meg til å tenke på Hellraiser. Og lagre bildene i jpg ikke i bmp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Fikk meg til å tenke på Hellraiser. Og lagre bildene i jpg ikke i bmp. Hellraiser er nok feil. Men jeg skal prøve å fikse bildet Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Kan det være "The cell"? Om det er riktig så kan noen andre ta den, siden jeg skal på jobb om noen minutter. Endret 3. juni 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Må vel være "The cell"? Om det er riktig så kan noen andre ta den, siden jeg skal på jobb om noen minutter. Det er også feil Hvis dere lurer, så er den sorte saken med gult lys en kino-prosjektor. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Masters of Horror: Cigarette Burns Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Saw? Nope. Siden jeg er litt håpløs på paint kan jeg forklare dere hva jeg har tenget: Det er en mann som har surret tarmene rundt der filmrullen skulle ha vært på en kinoprosjektor. Si ifra om dere trenger hint Edit: Otth har rett! Endret 3. juni 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Nå burde den blitt diskvalifisert siden det er en serie og ikke en film, men la gå. Siden jeg ble tvunget til å tegne, tar jeg en enkel en: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå