Haunts Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) vill gjetting, lords of dogtown?...... vet jeg tar feil, menmen ^^ Endret 2. juni 2008 av Andum Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 KoffeinKanin har rett Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 noe fra "Discovery Channel" ? :!: Nei denne var vanskelig du Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Ganske sikker på at dette er en film med Milla Jovovich, men siden jeg ikke har lyst til å tegne, så... Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Ganske sikker på at dette er en film med Milla Jovovich, men siden jeg ikke har lyst til å tegne, så... Kan man ikke bare "gi ballen" til noen andre hvis man ikke gidder tegne? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Ganske sikker på at dette er en film med Milla Jovovich, men siden jeg ikke har lyst til å tegne, så... Kan man ikke bare "gi ballen" til noen andre hvis man ikke gidder tegne? I følge reglene kan man det, men siden det er svært mange som ikke liker det har jeg sluttet å gjøre det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Noe jeg er virkelig stolt over deg for! Men, nei, ingen zombiekiller dette her nei. Tenk mer... pink. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Nå var det ikke zombier jeg tenkte på heller, da. Jeg tenkte mer i gothiske baner. Endret 2. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Mer i rettning en film med samme navn som en serie Jack Davenport har spilt i. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Vel. Uansett. Ingen Milla her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Brazil? The Hitchhikers guide to the Galaxy? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Var ganske sikker på at det var Ultraviolet du ville frem til. Eneste andre filmen den minner meg noe om er Battlefield Earth. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Ok. Ok. Hvis jeg sier: dette er ikke en scene ifra filmen. Heller mer en rebus til tittelen på filmen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Pink Floyd: Behind the Wall Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 The Wall? Underpants var først, og selv om tittelen egentlig er Pink Floyd: The Wall, så går den. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Ok, da blir det Paint-tegning neste. 2 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå