trestubbe Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 jaaaaa! flink bisk Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) bipob.bmp Ble ikke helt velykket da. Og nei, filnavnet er ikke noe hint. EDIT: Er en gammal stevey Endret 7. april 2008 av Zhyl0 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Zhyl0: Prøv å laste opp som noe annet enn BMP, for eksempel PNG eller JPG. Red.: Lulz Endret 7. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Nå klarer jeg aldri å huske navnet på denne filmen, så dere får ta det jeg skriver som et hint (forutsatt at jeg tenker på rett film da ). Julefilm, tar plass i sliten blokk i New York. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Stemmer Otth. En koselig film. *Hint* Fra før 1990* Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Kom igjen da folkens, denne filmen har dere sett. To roboter fra det ytre rom hjelper en beboerne i en sliten blokk i deres kamp mot noen slemminger som ønsker å rive blokken. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Her sett den, men klarer ikke å komme på navnet. Jeg har det på tunga. --- Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Orginaltittelen på filmen er en setning som er veldig popelær å si HELT på slutten av en amerikansk leketøysreklame folkens Om dere ikke fatter det nå... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Miracle on 34th Street? EDIT: Hm, nei det er vist nok en Jule film. Det er noe i den duren ivertfall! Husker filmen godt fra barndommen! Where the Toys Come from? Endret 8. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Orginaltittelen på filmen er en setning som er veldig popelær å si HELT på slutten av en amerikansk leketøysreklame folkens Om dere ikke fatter det nå... *batteries not included (1987) Aldri hørt om filmen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Miracle on 34th Street? Den norske tittelen var noe liknende. Noe som har litt av skylden i at jeg i alle fall aldri greier å huske navnet. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Den norske tittelen var vel "Miraklet på 8. gate" ? Men Skurupu hadde svaret jeg var etter. Your move, Skurupu... Kunne ikke ha et lettere navn, nei? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg gir oppgaven videre, sitter på jobb og har ikke mulighet til å tegne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Mulig det er? *batteries not included EDIT: pokker, for treig... Hvordan fant du ut svaret når du ikke har hørt om filmen en gang? Endret 8. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Da kan vel du tegne AvidGamer? Kansje jeg ga litt vel mange hints? Endret 8. april 2008 av Zhyl0 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Seriøst folkens har dere ikke sett denne filmen? Den går jo på TV hver eneste jul. Uff, føler meg gammel nå. Kom for en gangs skyld på en film, så jeg begynytter sjangsen. Lenke til kommentar
trestubbe Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Antz? Småkryp? (bugs life som den heter på engelsk) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ikke de nei. Så at jeg glemte et element på tegningen. Dette vil vel gjøre det noe lettere Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Alvin and the chipmunks?(ekorn) Eneste brune, syngende dyr jeg minnes nå.. Endret 8. april 2008 av Zhyl0 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Alvin and the chipmunks? Eneste brune, syngende dyret jeg minnes nå.. Nei. Og for de som ikke så det, det er ikke et pattedyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå