ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) siste tegning "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith"? --- Folkens da, vær greie med hverandre. Otth har gode filmkunnskaper og får tråden videre med å gjette, godta det. Endret 5. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Kom igjen, gutta. Å krangle utvider ikke tråden en drit, dog jeg er eni i Underpants. Gjetter du, tegner du. Og kommentar ihvertfall ikke negativt om andres tegninger hvis du ikke tegner selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Er enig med Underpant. Hvis man ikke har tenkt å tegne, kan man hvertfall la det gå litt mer enn to tre minutter, slik at noen som vil tegne får sjansen. Om det går mer langt tid, er mye mer greit. Tråden "dør ikke ut" om det ikke svares på flekken Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Men, er "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith" riktig? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Men, er "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith" riktig? Pure er offline, så vil ikke regn med en konfirmasjon med det første. Selv om jeg tenkte mer i baner Planet of the Apes først, ser jeg at Star Wars passer bedre. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Ok, skal jeg vente til han svarer eller skal jeg satse på at det er riktig? Jeg har en tegning klar skjønner dere. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Ok, skal jeg vente til han svarer eller skal jeg satse på at det er riktig? Jeg har en tegning klar skjønner dere. Bare kjør på. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Er redd for at den kanskje er for enkel. Ok, nok snakk fra meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Shardrak redemtion? (sikkertb ikke riktig skrevet ) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Det er dessverre ikke riktig. Jeg venter en stund før jeg kommer med hint. Takk for tipset Otth. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg tenker i baner Hitchcock her, men siden jeg ikke er en fan av fyren har jeg litt problemer å plassere filmen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Kom til å tenke på "M" også, men det er ganske i det blåe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 The Exorcist Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det stemmer fLeRek! :O) Endret 5. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kom til å tenke på "M" også, men det er ganske i det blåe Tror i såfall du burde ringe den aktuelle filmen for mord. Endret 5. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Tror i såfall du burde ringe den aktuelle filmen for mord. Det der skjønte jeg ingenting av(???) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Han siktet vell til filmtittelen: "Dial M for Murder" Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Tror i såfall du burde ringe den aktuelle filmen for mord. Det der skjønte jeg ingenting av(???) Dial M for Murder Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg må bare få lov til å si en gang til at fLeReK hadde det riktige svaret. The Exorcist. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Pure har 24 timer på å avklare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå