Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvilken film? Tegnet!

Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Seriøst. Det ser jo ut som en katt, ikke kanin.

Og likevel er det så uendeleg mykje betre enn å ikkje teikne.

Noe jeg ikke er enig i. Som jeg har uttalt tidligere synes jeg det er liten vits i å legge ut bilder som blir tatt i løpet av de første to minuttene. Da kan man like godt sende den videre til noen som kan tegne noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, no får det vere nok. Eg tek ein prat med Lidskjalv om regler.

Jeg liker å gjette men er ikke noe særlig fan av å lage oppgaver. Da gjør det vel ingenting om jeg sender oppgaven videre.

Otth: Phone Booth eller noe sånn?

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Bill & Ted's Bogus Journey ?

Correctomondo

Poenget med å gjette er liksom at man gjettar for å kunne teikne, da.

Poenget er at den som gjetter riktig får disposisjonsrett til å tråden. Denne disposisjonsretten kan man frasi seg. Jeg har forstått det slik at du synes det er moro å tegne, jeg, og jeg vil anta at majoritet støtter meg her, synes det er gjettingen som er morro.

Otth: Eg er ikkje så veldig aktiv i den andre bilde-quizen. Viss det er «Bilde-Quiz - Gjett fillmen!» du meiner. Det er ikkje ofte eg er innom den.

Det er den tråden, ja. Og det samme gjelder der også, det er artigere å gjette enn å delta. Forskjellen er at det krever mindre arbeid å lage en god oppgave siden man ikke trenge noen kunstneriske evner.

Lenke til kommentar
Nei, no får det vere nok. Eg tek ein prat med Lidskjalv om regler.

Får man ikke sende den videre vil tråden raskt dø ut. Du får bare akseptere det.

Da kan du aldeles ikke klage på at tegningene blir dårlige, og du ikke ser hva det skal være.

Logikken her ser jeg ikke. Hadde jeg argumentert for at den som fikk riktig måtte tegne hadde jeg forstått det, men ikke når jeg argumenterer for det motsatte.

Lenke til kommentar
Otth: Eg er ikkje så veldig aktiv i den andre bilde-quizen. Viss det er «Bilde-Quiz - Gjett fillmen!» du meiner. Det er ikkje ofte eg er innom den.

Det er den tråden, ja. Og det samme gjelder der også, det er artigere å gjette enn å delta. Forskjellen er at det krever mindre arbeid å lage en god oppgave siden man ikke trenger noen kunstneriske evner.

En trenger ikke ha kunstneriske evner for å lage en tegning.

Det er da like vanskelig å åpne paint og gjøre så godt man kan, som å sette på en film og ta noen snapshots. Det er mye mye mer moro med mange tegninger der noen er lette, noen ikke, enn med mange «noen andre kan ta neste oppgave-innlegg». Mener jeg.

Jeg vet ikke annet å gjøre enn å oppfordre folk til å gjøre som meg, Skurupu, Pure, Koffeinkanin og mange andre gjør. Ikke gjett hvis du ikke kan/vil tegne.

Ja, jeg har lagt om til bokmål.

Lenke til kommentar
En trenger ikke ha kunstneriske evner for å lage en tegning.

Jo, en trenger det. Det tok meg ca 10 min å lage telefonboksen, og den var ikke akkurat verdens beste tegning.

Som jeg har skrevet før synes jeg det er svært vanskelig å finne screencaps, som jeg kan tegne, som ikke er alt for innlysende.

Jeg vet ikke annet å gjøre enn å oppfordre folk til å gjøre som meg, Skurupu, Pure, Koffeinkanin og mange andre gjør. Ikke gjett hvis du ikke kan/vil tegne.

Synes egentlig dette er en litt elitisk holdning. Kan du ikke tegne får du ikke være med. Ikke alle kan tegne like godt som deg, og ikke alle synes det er artig å tegne.

Lenke til kommentar

Synes egentlig dette er en litt elitisk holdning. Kan du ikke tegne får du ikke være med. Ikke alle kan tegne like godt som deg, og ikke alle synes det er artig å tegne.

Med «kan tegne» mener jeg ikke å ikke klare å tegne, men å ikke ha anledning. For eksempel hvis du skal på trening e.l.

Og forresten var telefonkiosken fin.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...