Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvilken film? Tegnet!

Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jezes. Begrunn meningen da.

Begrunn hva da? At en mening er barnslig eller din ikke er gjensidig utelukkende tilstander? Eller at hvorfor jeg synes oppførselen din var barnslig?

Nå vil jeg ikke dra dette ut i det uendelige, for jeg antar at det er veldig få som finner denne diskusjonen interresant. Men, likevel. Det at du kan finne meg "barsnlig" da jeg sier min mening om tråden, det er mer interresant.

Jeg mener fortsatt, det er utrolig irriterrende når folk gjetter film gang på gang, men alltid sender den videre.

Og da sier ikke jeg mer. :)

Lenke til kommentar
Jezes. Begrunn meningen da.

Begrunn hva da? At en mening er barnslig eller din ikke er gjensidig utelukkende tilstander? Eller at hvorfor jeg synes oppførselen din var barnslig?

Nå vil jeg ikke dra dette ut i det uendelige, for jeg antar at det er veldig få som finner denne diskusjonen interresant. Men, likevel. Det at du kan finne meg "barsnlig" da jeg sier min mening om tråden, det er mer interresant.

Jeg mener fortsatt, det er utrolig irriterrende når folk gjetter film gang på gang, men alltid sender den videre.

Og da sier ikke jeg mer. :)

Nå sender jeg den ikke alltid videre; jeg har laget fler tegninger enn jeg har sendt videre.

Og det er en litt barnslig holdning å forby de som ikke vil følge akkurat samme reglene som enselv har (som forøvrig ikke er den samme som majoriteten har).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Siden jeg svarte riktig på "The Core-oppgaven", har jeg to timer på meg å lage en ny tegning. Det betyr at "Lamakar" sin oppgave ikke er gyldig. Derfor er det denne her som teller fra nå av:

EDIT: Filmen er fra 1970-tallet.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...