Coffey Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jezes. Begrunn meningen da. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jezes. Begrunn meningen da. Begrunn hva da? At en mening er barnslig eller din ikke er gjensidig utelukkende tilstander? Eller at hvorfor jeg synes oppførselen din var barnslig? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ny tegning? Jatakk Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 ny tegning er ankommet Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 x-men 3 den som vil kan ta neste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 The Core? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) For sen Endret 25. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jezes. Begrunn meningen da. Begrunn hva da? At en mening er barnslig eller din ikke er gjensidig utelukkende tilstander? Eller at hvorfor jeg synes oppførselen din var barnslig? Nå vil jeg ikke dra dette ut i det uendelige, for jeg antar at det er veldig få som finner denne diskusjonen interresant. Men, likevel. Det at du kan finne meg "barsnlig" da jeg sier min mening om tråden, det er mer interresant. Jeg mener fortsatt, det er utrolig irriterrende når folk gjetter film gang på gang, men alltid sender den videre. Og da sier ikke jeg mer. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jezes. Begrunn meningen da. Begrunn hva da? At en mening er barnslig eller din ikke er gjensidig utelukkende tilstander? Eller at hvorfor jeg synes oppførselen din var barnslig? Nå vil jeg ikke dra dette ut i det uendelige, for jeg antar at det er veldig få som finner denne diskusjonen interresant. Men, likevel. Det at du kan finne meg "barsnlig" da jeg sier min mening om tråden, det er mer interresant. Jeg mener fortsatt, det er utrolig irriterrende når folk gjetter film gang på gang, men alltid sender den videre. Og da sier ikke jeg mer. Nå sender jeg den ikke alltid videre; jeg har laget fler tegninger enn jeg har sendt videre. Og det er en litt barnslig holdning å forby de som ikke vil følge akkurat samme reglene som enselv har (som forøvrig ikke er den samme som majoriteten har). Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvilken film er dette. Ja, navnet på en hel film med dette. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Mummitrollene: Kometen Kommer! Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Mummitrollene: Kometen Kommer! lol, ja riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Siden jeg svarte riktig på "The Core-oppgaven", har jeg to timer på meg å lage en ny tegning. Det betyr at "Lamakar" sin oppgave ikke er gyldig. Derfor er det denne her som teller fra nå av: EDIT: Filmen er fra 1970-tallet. Endret 25. mars 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 You Only Live Twice? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Diamonds Are Forever? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ligna på sesongavslutninga av 24. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ligna på sesongavslutninga av 24. Fra 1970-tallet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå