Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den som vil kan ta neste. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kvifor gjettar du då, Otth? :< Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen regel som sier at man må tegne om man svarer rett. Det er uansett mange som ønsker å lage en oppgave, men "aldri" klarer å finne rett svar. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg kan godt ta, siden jeg var nummer to. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen regel som sier at man må tegne om man svarer rett. Det er uansett mange som ønsker å lage en oppgave, men "aldri" klarer å finne rett svar. Litt kjipt for nokon som kan det at dei ikkje får teikna, men at ein som ikkje kan det får. :/ Stemmer for at ultimatedeskjet tar neste. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen regel som sier at man må tegne om man svarer rett. Det er uansett mange som ønsker å lage en oppgave, men "aldri" klarer å finne rett svar. Litt kjipt for nokon som kan det at dei ikkje får teikna, men at ein som ikkje kan det får. :/ Stemmer for at ultimatedeskjet tar neste. Da gjelder det vel bare å være rask da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Eller du bare kan la vær å gjette. Mye mer morsomt å kunne tegne etter at du selv gjettet. Jeg stemmer for regel at den som gjetter må tegne! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Eller du bare kan la vær å gjette. Mye mer morsomt å kunne tegne etter at du selv gjettet. Jeg stemmer for regel at den som gjetter må tegne! Det er da måter hvor barnslig en skal være også da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det der er nok The Shawshank Redemption! EDIT: HAHA! Snakk om å være sein ute da. *huske å lese alle innleggene før jeg poster neste gang* Endret 25. mars 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Life was like a box of chocolates Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet hvilken film det er, men velger å ikke svare siden jeg ikke kan tegne en ny en. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Riktig. Ta gjerne neste Kontorstol. Nå er jeg hjemme. Kan sikkert lage en tegning litt senere. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Enkelt tegning men dere bør se hva det er Edit: Skrivefeil i tegning Endret 25. mars 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kopps? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Johnny English? Riktig Endret 25. mars 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Eller du bare kan la vær å gjette. Mye mer morsomt å kunne tegne etter at du selv gjettet. Jeg stemmer for regel at den som gjetter må tegne! Det er da måter hvor barnslig en skal være også da. Barnslig? Jeg sier bare min mening jeg. Jeg vet hvilken film det er, men velger å ikke svare siden jeg ikke kan tegne en ny en. Movieheart er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Barnslig? Jeg sier bare min mening jeg. Noe som tilfeldigvis ikke er to gjensidig utelukkende ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå