Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Da tar jeg denne. Tror den skal være ganske lett. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg blir ikke overasket om det viser seg at det er kjempefilmen Oldboy som har inspirert den tegningen der. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg blir ikke overasket om det viser seg at det er kjempefilmen Oldboy som har inspirert den tegningen der. Riktig ! Det er en av mine ynglinsfilmer ! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 En av mine favoritter også, den er nok helt oppe på delt førsteplass sammen med en liten håndfull av verdens beste filmer i min bok. Hvilken film har jeg latt meg inspirere av her under? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 the big lebowski? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Siden jeg akkurat satt på filmen vet jeg at jeg har rett. Fortsetter med denne: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror det skal forestille en seng med noe oppi. "The Matrix"? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror det skal forestille en seng med noe oppi. "The Matrix"? Det er ikke The Matrix, men det er riktig at det er en seng m.m. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Kan det være Freddie Vs Jason? (Nightmare on Elms street) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, ikke Freddy vs. Jason Kanskje dette vil hjelpe Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Er det et menneske eller? når du ikke gidd å bruke mer tid på å tegne enn på å lage posten burde du hvartfall gi noen hint. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Trodde dette skulle være ganske enkelt, men jeg ser at jeg tegnet det litt feil. Tingen skal ikke ha fem lemmer, det skal ha sju. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Ganske enkelt? Da tipper jeg "Hook" siden jeg ser en krok, eller "Turtles" siden huet ser ut som under en skillpadde! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Alien Alien vs Predator Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) En forbedret versjon. Tror dere ser det letter nå. Edit: For sen. Alien var riktig Endret 6. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Jess ! ( Den er ikke så vanskelig, men jeg ville ikke la skjangsen gå forbi ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå