Zenxi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Aldri noen som tegner når dem tar riktig joo :/ jeje, har en på lager sikkert lett som alle andre jeg har lagt ut Hvilken film? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Pirates of the carribean? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det der tror jeg er toern. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 mest sansynlig, men det kan væer når du henter jack fra underverdnen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, men tror det er når de skal passe på båten når Jack, Will og han marine-duden fekter for å få nøkkelen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ok, har ikke en tegning på lager, men begynner på en nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fuck, der klikka Photoshop. Jeg skulle skrive no på msn, men så er PC-en så treig at det jeg skriver blir skrevet mens Photoshop er oppe. Ble til at hele Photoshop klikka og så helt annerledes ut og PC-en gikk drittreigt. Nei, denne får gå videre så kan jeg komme med en en annen gang for å gjøre opp. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må du ikke overreagere så nå, magnusK* er jo trossalt før deg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må du ikke overreagere så nå, magnusK* er jo trossalt før deg Oi! Sorry! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ahhhh!! den filmen har jeg da sett, men husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Åja! Jeg veit! Men skal ikke si det pga. PS-en min er kewka. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Åja! Jeg veit! Men skal ikke si det pga. PS-en min er kewka. Si det, og la meg tegne Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er Dead or Alive? Hvis det er rett så skal KoffeinKanin få tegne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå