EvilMe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Gått over 4 timer nå min tur ! Comedie Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *Hvis ikke oppgaveholder bekrefter/avkrefter foreslåtte filmtitler, kommer med hint eller på noen annen måte gir lyd fra seg innen 24 timer fra oppgaven presenteres, går tråden videre, og hvem som helst kan poste ny oppgave. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi trenger hint, Keith. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Nvm, så på feil oppgav Endret 2. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Filmen er japansk, forrige tiår Det er ei dame med et automatvåpen Alle "trådene" som går over alt er ledninger og kabler Tegnefilm Nå bør det være rimelig lett altså Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) En anime-film fra 90-tallet med en dame med maskingevær som sitter fast i masse ledninger? Hmmm... Burde jeg vite det? :S Endret 2. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har du litt interesse innenfor japansk manga og anime vil jeg tro du har hørt om den i alle fall Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har du litt interesse innenfor japansk manga og anime vil jeg tro du har hørt om den i alle fall Har interesse for det, men er litt n00b og har bare sett Ghibli-filmer. Er det en slik en? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Nei, men de har samarbeidet om oppfølgeren til filmen jeg sikter til Kan og legge til at bildet er fra coveret Endret 2. februar 2008 av Keith White Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 du har fyrt opp en vanskelig en der ass. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Yamete! Oshiri ga Itai! Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Yamete! Oshiri ga Itai! håper du har rett, hypp på å se en ny teging hvis du har rett og ikke vil tegne har jeg en på lager ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hahahaaha, nei, jeg har ikke rett Det der betyr "Stopp! Jeg får vondt i rumpa!" :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hahahaaha, nei, jeg har ikke rett Det der betyr "Stopp! Jeg får vondt i rumpa!" :!: Du er glad i hentai du. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ghost in the Shell. Har ikke sett den. Anbefaler du den? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ghost in the Shell er riktig Anbefaler den, resten av filmene og serien på det varmeste! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ghost in the Shell. Har ikke sett den. Anbefaler du den? Fean i helvette ! Jeg så heletiden på det bilde av den dama med oransje håret ! Jeg så ikke det på nest siste side ! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ghost in the Shell. Har ikke sett den. Anbefaler du den? Fean i helvette ! Jeg så heletiden på det bilde av den dama med oransje håret ! Jeg så ikke det på nest siste side ! Haha! Visste du svaret? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ghost in the Shell. Har ikke sett den. Anbefaler du den? Fean i helvette ! Jeg så heletiden på det bilde av den dama med oransje håret ! Jeg så ikke det på nest siste side ! Haha! Visste du svaret? Ja Men da var det nok off-topic på meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå