Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Tviler på at det er feil så tOmma- får ta neste tegning! EDIT: Haha! Du traff med det ansiktsuttrykket der, KoffeinKanin! xD Endret 23. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tomma har riktig! Takk, Underpants, jeg er bare helt genigal, så enkelt. ^_^ Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis noen finner dette bildet støtende, fjerner jeg det og erstatter det med et annet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Schindlers list? Det var skikkelig fint. Hva bruker du når du tegner? Endret 23. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Takker. Og det var selvfølgelig riktig. Jeg bruker Photoshop CS2 med tegnebrett - og det der var ikke et av mine bedre bilder for å si det sånn Sjekk heller Corleone-tegningen min som er et par sider tilbake i denne tråden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Takker. Og det var selvfølgelig riktig. Jeg bruker Photoshop CS2 med tegnebrett - og det der var ikke et av mine bedre bilder for å si det sånn Sjekk heller Corleone-tegningen min som er et par sider tilbake i denne tråden. Jeg har CS2, men er noob, så hva er tegnebrett? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Et tegnebrett (eller tablet, som noen foretrekker å kalle det) er et redskap du bruker for å kunne tegne på pcen på samme måte som du gjør når du sitter med en blyant og et ark. Veldig vanskelig å lære seg i begynnelsen, men etter en stund går det helt feilfritt Edit: Bør også nevne at når man sitter med et tegnebrett, har man også en trykkfølsom "penn" (hvor følsom varierer fra modell til modell). Det blir altså ikke det samme som å sitte og tegne med musen, da man kan justere trykket på pennen og dermed bestemme om man vil ha markerte eller utydelige streker. Endret 23. januar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ferdig med tegning og skal nå prøve tablet. Hvordan kommer jeg inn på det? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Øhm, du kan kjøpe dem fra de fleste nettbutikker som Komplett.no.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Øhm, du kan kjøpe dem fra de fleste nettbutikker som Komplett.no.. Så tablet er ikke noe som er i PS? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan det være troia? Btw, her finner du en tablet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan det være troia? Btw, her finner du en tablet Nei, ikke Troy. Åja! Tablet er noe fysisk. Trodde det var noe i PS, jeg. Dumme meg. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Øhm, du kan kjøpe dem fra de fleste nettbutikker som Komplett.no.. Så tablet er ikke noe som er i PS? Dessverre ikke Men det er et meget nyttig redskap! Ontopic: Det ser ut som en romersk soldat.. jeg gjetter Gladiatoren eller noe.. Endret 23. januar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 King Arthur? Eller kansje Kingdom of Heaven? men han har langt hår så tipper egentlig King Arthur. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Øhm, du kan kjøpe dem fra de fleste nettbutikker som Komplett.no.. Så tablet er ikke noe som er i PS? Dessverre ikke Men det er et meget nyttig redskap! Og meget dyrt òg. :S Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan det være Spartacus? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) King Arthur? Eller kansje Kingdom of Heaven? men han har langt hår så tipper egentlig King Arthur. Nei, ingen av dem. Cerb89: Riktig! Din tur! Endret 23. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da tester jeg ut mine paint ferdigheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå