Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Her er enda en lett en. EDIT: Lett om man tenker seg om.. VIRKELIG populært.. Eller.. Ja.. Alle veit om den! Denne filmen likte jeg ikke godt, men mamma esker den.. Om den er for vanskelig, skal jeg komme med tips.. (Det håper jeg virkelig jeg slipper. ) Endret 4. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Blood Diamond ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk Titanic på hjernen, selv om jeg aldri har sett filmen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Tror nok det er Titanic. Kommer ikke på noen andre storfilmer med en slik stein. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Har som sagt ikke sett filmen, men Titantic er nå en film som ALLE vet om, og som mødre skal like Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 når dere sier titanic så tror jeg og det nå er nesten sikker på det også. så du kan vell bare begynne å tegne noe pent i paint rabbid ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Er vel ikke blitt offisielt bekreftet ennå, men tok meg friheten til å tegne ett nytt bilde. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 En brennende bil er kanskje litt lite å gå ut fra? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 En brennende bil er kanskje litt lite å gå ut fra?Kanskje det. Filmen er en komedie, ganske ny. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Superbad. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Så denne filmen i går igjen, meget god Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Full Metal Jacket! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Yes siree. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Post en ny tegning da.. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Har ikke sett filmen eller noe, men må jo være Corpse Bride? Kul tegning foresten. Noen andre kan tegne, jeg legger meg nå.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Har ikke sett filmen eller noe, men må jo være Corpse Bride? Kul tegning foresten. Noen andre kan tegne, jeg legger meg nå.. Corpse Bride er rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå