Lidskjalv Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Touching the Void! We have a Winner!! Sett i gang og tegn Mr.Hildershavn! For de som ikke har sett den kan jeg anbefale den på det sterkeste. Det er et dokumentarisk drama om to kompiser på klatretur, der ikke alt går som det skal, og ingenting vil være det samme siden.... Endret 2. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Backload Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Touching the Void! We have a Winner!! Sett i gang og tegn Mr.Hildershavn! Raskt og stygt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Harry Potter og Mysterietkammeret? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg vil ikke tegne akkurat nå. Men.... Bra tegna! Lenke til kommentar
Backload Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Eller LOTR 3? Nei, dessverre. Jeg vil ikke tegne akkurat nå. Men....Bra tegna! He he Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er vel Predator (som jeg ved en artig tilfeldighet så for et par timer siden)? Lenke til kommentar
Slu Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Lignet litt på en mount på WoW som heter Nether Ray, men uansett - ligner kanskje litt på Alien vs Predator? Lenke til kommentar
Backload Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er vel Predator (som jeg ved en artig tilfeldighet så for et par timer siden)? And we have a winner! Grattis! Din tur! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg gjetter "Eraserhead" ;P Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jakten på nyresteinen? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje litt lett, men: Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Stargate? Varte bare et minutt jo. Er selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå