GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) trenger litt mer info... Hvis den ikke heter "Knife". Endret 5. oktober 2007 av GaiusJuliusCaesarOctavianus Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) The Mummy 2? Edit: Pff, så først nå at den skulle være svart-hvitt. Endret 5. oktober 2007 av lago Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nei, dette er den første filmen til en god regissør som senere laget i hvert fall to-tre ganske kjente filmer som dere bør vite om. EDIT: Flere hint: Regissøren er polsk, og har laget en sterk film som omhandler seg i Polen. Endret 5. oktober 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hallo? Ok. Det som det er tegning av foregår på en seilbåt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Polanskis Nóz w wodzie (Knife in the Water)? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Endelig noen som klarte det! Din tur Bruckiania. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ny tegning kommer, men MS Paint er kuk. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hvilken film inspirerte til denne tegningen? Edit: Beskar bildet litt jeg. Endret 6. oktober 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei, og nei. Begge farekostene på bildet beveger seg med relativt høy hastighet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei, og nei. Begge farekostene på bildet beveger seg med relativt høy hastighet. 9651266[/snapback] Jøss, og det er IKKE Speed? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 speed? 9651226[/snapback] Nei, og nei. Begge farekostene på bildet beveger seg med relativt høy hastighet. 9651266[/snapback] Han sa nei sa han ikke? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg skjønte han sa nei, men bildet passet så perfekt til filmen, og det at begge kjørte fort passet også Så, jeg ble... "utslått av hans beslutning" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hva heter den filmen der det er en buss som må holde over 60 ellerså sprenger den..? Er det speed kanskje..? Litt mer info: Han har et kamera inne i bussen, sånn at han ser ALT som skjer. Da går hovedpersonen /politimannen på den ndre bilen, blir kjørt på en sånn tralle under bussen for å prøve å desarmere bomben.. Om jeg har riktig, og du godkjenner dette - kan en random tegne for meg. Endret 6. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva heter den filmen der det er en buss som må holde over 60 ellerså sprenger den..? Er det speed kanskje..? Litt mer info: Han har et kamera inne i bussen, sånn at han ser ALT som skjer. Da går hovedpersonen /politimannen på den ndre bilen, blir kjørt på en sånn tralle under bussen for å prøve å desarmere bomben.. Om jeg har riktig, og du godkjenner dette - kan en random tegne for meg. 9651561[/snapback] Det er nok Speed det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok. Var SÅÅÅÅ god tegning til speed!! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Han har jo sagt at det ikke er Speed da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Frequency? Eller muligens "The Bus That Couldn't Slow Down" Endret 6. oktober 2007 av groenn Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skulle noen være i tvil, så er det ikke filmen Speed som inspirerte denne tegningen, ei heller Frequency. The Bus That Couldn't Slow Down? Is that the movie about the bus that had to speed around, and keep the speed over fifty, cause if the speed drops it will explode? Dette er en klassisk komedie fra det glade åttitall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå