Cuneax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kan ikke du komme med flere hint i stedet for svar med bare "nei"? Så utrolig lite givende. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Star Trek: The Next Generation http://en.wikipedia.org/wiki/Borg_starships Endret 22. august 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 riktig skip, men TNG er en serie og ikke en film. og grunne til at jeg ikke kom med noe annet en nei, er at de blir det alt for lett, poenget er jo at folk som har sett filmen skal greie det, er ikke min jobb å gjøre det lettere for folk som ikke har peil på å gjette. har du sett filmen burde du greide det Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvis man skal ha samme mentalitet i bildequiztråden for filmer, blir det elitistiske tilstander, gitt. Hvorfor kan ikke de som ikke har sett filmen være med på leken også? Å gi ett lite, obskurt hint er vel ikke mye å be om? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 en kar greide jo å finne skipet som var på bilde, noe som betyr at hintene mine holdt, at han ikke har lest artikelen han selv posten for å finne filmen er jo ikke min feil. og når jeg poster et bilde på andre bildequizer forventer jeg at bare de som har sett filmen skal greide det, med mindre det er et bilde fra en trailer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er likevel ønskelig med innlegg som inneholder mer enn bare "nei" i henhold til spamparagrafen om "korte, meningsløse innlegg". Nå er ikke "nei" meningsløst i seg selv, men et forum stappfullt av innlegg med "nei" blir fort en grådig irritasjon. Og igjen: Det er ikke alle som har sett filmen som likevel vil være med på å gjette. Det er moro det også, å søke seg fram fra hint man får via ord og bilder. Greit nok at du ikke liker det, men det er bedre med et forum med litt kvalitet over innleggene, framfor kvantitative som vi ser her. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Vil si det ser ut som en oransje R2D2 og hvite stormtropper. I så fall er det noe som skjedde i Star Wars Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 det er bakhode på en man Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Cun: Ingen vits å gi hint etter 20min og det er 1 som har prøvd å gjette. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du sa selv at svaret var i linken til pwd3679, så jeg tipper Star Trek: First Contact!? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du sa selv at svaret var i linken til pwd3679, så jeg tipper Star Trek: First Contact!? 9340350[/snapback] De stemmer, en av de beste ST filmene, bare slått av wrath of kahn, masse action og tøffe effekter Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Filmen er noen få år gammel. Endret 22. august 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jarhead? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Cun: Ingen vits å gi hint etter 20min og det er 1 som har prøvd å gjette. 9340348[/snapback] Hvorfor ikke? Er et forum fylt av "nei" så mye bedre? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Skal ikke gjøre det for lett heller da. Men dette er jo off topic. fyfy mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå