Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!

Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

riktig skip, men TNG er en serie og ikke en film.

og grunne til at jeg ikke kom med noe annet en nei, er at de blir det alt for lett, poenget er jo at folk som har sett filmen skal greie det, er ikke min jobb å gjøre det lettere for folk som ikke har peil på å gjette.

har du sett filmen burde du greide det

Lenke til kommentar

en kar greide jo å finne skipet som var på bilde, noe som betyr at hintene mine holdt, at han ikke har lest artikelen han selv posten for å finne filmen er jo ikke min feil.

og når jeg poster et bilde på andre bildequizer forventer jeg at bare de som har sett filmen skal greide det, med mindre det er et bilde fra en trailer.

Lenke til kommentar

Det er likevel ønskelig med innlegg som inneholder mer enn bare "nei" i henhold til spamparagrafen om "korte, meningsløse innlegg". Nå er ikke "nei" meningsløst i seg selv, men et forum stappfullt av innlegg med "nei" blir fort en grådig irritasjon.

Og igjen: Det er ikke alle som har sett filmen som likevel vil være med på å gjette. Det er moro det også, å søke seg fram fra hint man får via ord og bilder. Greit nok at du ikke liker det, men det er bedre med et forum med litt kvalitet over innleggene, framfor kvantitative som vi ser her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...