Fremlin Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei. Jeg fikk meg nettop nytt skjermkort. Og det fungerer veldig bra til Heroes 5, Hitman blood money. Men så sku jeg prøve litt cs. For morro skyld. og da skalv bildet veldig. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kan du utdype "skalv" litt? Er ikke helt sikker på hva du mener med det... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Høres jo mere ut som lagg/høy ping om du har spilt online... Du har såklart lastet ned siste drivervesjon.? Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hm, var det CS eller CS:S du spilte? Jeg kjører CS:S helt fint, men Hitman: Blood Money er ikke fullt så bra. Har en mistanke om at det skjelver pga du har en refresh rate på 60 i CS, mens Hitman og Heroes bruker windows default som muligens ligger på 85+. Såfremt du bruker CRT-skjerm vel og merke. Lenke til kommentar
Fremlin Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Det er vanlig cs. Hvor endrer jeg refresh raten da? Drivere. der har jeg den nyeste ati saken. Veldig dårlig på slikt som dette Lenke til kommentar
Fremlin Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Kanske dette forklarer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå