Gå til innhold

Den fulgte med hovedkortet - hva er den til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en lang ledning med en hvit runding på toppen? i såfall så lkan det se ut som det er antennen til det trådløse, innebygde, nettverkskortet

http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35049

EDIT: Jeg fant mer informasjon her

http://zeus.asus.com/hq/products4.aspx?l1=...163&modelmenu=1

Det kan være:

WiFi AP Solo™ allows a new level of versatility for your PC, enabling it to create a complete wireless home network in either AP or wireless client mode. Users will be able to play LAN games, connect to the Internet, access and share printers, and use Skype from anywhere within range. WiFi-AP Solo™ can provide these functions even when the PC is in sleep mode, so users can use Skype as a true replacement for tradition long distance telephone service. WiFi-AP Solo™ is an on-board feature, which means that user will save the extra WiFi AP cost.

Eller det kan være:

ASUS Array Mic

The bundled Superbeam Array Microphone receives only the sound coming from the reception cone and ignores the sound coming from other directions. This mechanism eliminates a large number of interferences including neighboring speakers and reverberations. It also uses advanced de-reverberation techniques to reduce echo and minimize its effect on the speech engine.

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Ofte følger det med en sak lagd av papir, hvor det er trykket tekst og bilder.

Det er mange som ikke vet hva dette er eller brukes til, og har aldri sett noe lignede.

Det ligner litt på en bok, og kalles en manual. Kan det være den?

6739240[/snapback]

Ja pokker... Jeg glemte helt den... Det er vel ikke den lefsa det står "bundle included:" på i de første par sidene?

Lenke til kommentar
Pritorian: Jeg gikk også ut fra det eller evt. at det var mikrofonen (som ser helt grusom ut btw), men når han selv sa at det ikke var det er det ikke så greit...

LINK TIL BILDE AV MIC

LINK TIL BILDE AV WLANANTENNE!

Er det noen av de?

6739379[/snapback]

Nå har trådstarter allerede bekreftet at det hverken er MIC eller trådløs antenne. Det må være noe svært mystisk ettersom han heller ikke har klart å beskrive gjenstanden (tross flere anmodninger).

Lenke til kommentar

Dett er bare en tyll tråd - slike personer (som trådstarter) burde ikke være her.

Her er et saks fra en anne av trådstarters tråde:

"Noen som vet hva den lille vifta som følger med Asus M2N32-SLI Deluxe er til?

Og om jeg kan bruke den?"

Kiva

Lenke til kommentar
Dett er bare en tyll tråd - slike personer (som trådstarter) burde ikke være her.

Her er et saks fra en anne av trådstarters tråde:

"Noen som vet hva den lille vifta som følger med Asus M2N32-SLI Deluxe er til?

Og om jeg kan bruke den?"

Kiva

6739473[/snapback]

Hvis du har rett er et par ukers "feire" på sin plass :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...