imfrommanndame Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, Med mitt M2N32-SLI Deluxe WiFi fikk jeg med en merkelig sak. Jeg vet ikke hva den er til, og jeg har ikke kamera eller bilde tilgjengelig. Jeg har ingen anelse om hva det kan være eller hva den brukes til. Kan noen fortelle meg hva den er, og hva den brukes til? På forhånd takk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kunne du beskrive denne tingesten litt mer? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det hadde vært litt lettere om du beskrev denne "saken" du fkk med. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Er det en lang ledning med en hvit runding på toppen? i såfall så lkan det se ut som det er antennen til det trådløse, innebygde, nettverkskortet http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35049 EDIT: Jeg fant mer informasjon her http://zeus.asus.com/hq/products4.aspx?l1=...163&modelmenu=1 Det kan være: WiFi AP Solo™ allows a new level of versatility for your PC, enabling it to create a complete wireless home network in either AP or wireless client mode. Users will be able to play LAN games, connect to the Internet, access and share printers, and use Skype from anywhere within range. WiFi-AP Solo™ can provide these functions even when the PC is in sleep mode, so users can use Skype as a true replacement for tradition long distance telephone service. WiFi-AP Solo™ is an on-board feature, which means that user will save the extra WiFi AP cost. Eller det kan være: ASUS Array MicThe bundled Superbeam Array Microphone receives only the sound coming from the reception cone and ignores the sound coming from other directions. This mechanism eliminates a large number of interferences including neighboring speakers and reverberations. It also uses advanced de-reverberation techniques to reduce echo and minimize its effect on the speech engine. Endret 24. august 2006 av Lomz Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Den er ingen av disse, og da er det kun en igjen. Noen som vet hva det er dersom det ikke er mikrofonen eller antenna? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hmm... Hva følger med? *Prøve å huske* Hvis det ikke er mikrofonen og ikke antenna, kanskje det kan være SLi-broa eller chipsett-vifta? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ofte følger det med en sak lagd av papir, hvor det er trykket tekst og bilder. Det er mange som ikke vet hva dette er eller brukes til, og har aldri sett noe lignede. Det ligner litt på en bok, og kalles en manual. Kan det være den? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ofte følger det med en sak lagd av papir, hvor det er trykket tekst og bilder.Det er mange som ikke vet hva dette er eller brukes til, og har aldri sett noe lignede. Det ligner litt på en bok, og kalles en manual. Kan det være den? 6739240[/snapback] Ja pokker... Jeg glemte helt den... Det er vel ikke den lefsa det står "bundle included:" på i de første par sidene? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det er antennen til wi-fi kortet, skru kabelen til kortet på baksiden. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Pritorian: Jeg gikk også ut fra det eller evt. at det var mikrofonen (som ser helt grusom ut btw), men når han selv sa at det ikke var det er det ikke så greit... LINK TIL BILDE AV MIC LINK TIL BILDE AV WLANANTENNE! Er det noen av de? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Pritorian: Jeg gikk også ut fra det eller evt. at det var mikrofonen (som ser helt grusom ut btw), men når han selv sa at det ikke var det er det ikke så greit... LINK TIL BILDE AV MIC LINK TIL BILDE AV WLANANTENNE! Er det noen av de? 6739379[/snapback] Nå har trådstarter allerede bekreftet at det hverken er MIC eller trådløs antenne. Det må være noe svært mystisk ettersom han heller ikke har klart å beskrive gjenstanden (tross flere anmodninger). Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dett er bare en tyll tråd - slike personer (som trådstarter) burde ikke være her. Her er et saks fra en anne av trådstarters tråde: "Noen som vet hva den lille vifta som følger med Asus M2N32-SLI Deluxe er til? Og om jeg kan bruke den?" Kiva Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er det ein kabel, ein plastdings, metalldings? Kan du tegne det i paint? Du må beskrive kva det er. Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dett er bare en tyll tråd - slike personer (som trådstarter) burde ikke være her. Her er et saks fra en anne av trådstarters tråde: "Noen som vet hva den lille vifta som følger med Asus M2N32-SLI Deluxe er til? Og om jeg kan bruke den?" Kiva 6739473[/snapback] Hvis du har rett er et par ukers "feire" på sin plass Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 La tråden være til han eventuelt finner på å forklare det betre. Lenke til kommentar
Ventrue Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Google etter teksten: M2N32-SLI Deluxe WiFi bundle ga bl.a. følgende resultat: Bilde 1 - Kabler og diverse Bilde 2 - Manualer og CD'er Er den tingen du har, på ett av de bildene? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Google etter teksten:M2N32-SLI Deluxe WiFi bundle ga bl.a. følgende resultat: Bilde 1 - Kabler og diverse Bilde 2 - Manualer og CD'er Er den tingen du har, på ett av de bildene? 6739801[/snapback] Det kan jo bli interessant å se hva det faktisk var Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Men vafan?! Den er ikke der! Da må den være med noe annet.. Beklager for alt bryet! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Da stenger jeg tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg